Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bestilt no på nett,til 139$ hva er d i norske?

hvor er 1$ i norske?

tusen takk for svaar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pleier å gange med 6,5, da kommer du sånn ca riktig ut.

Skrevet
Har bestilt no på nett,til 139$ hva er d i norske?

hvor er 1$ i norske?

tusen takk for svaar:)

Litt OT, men du kjenner til 200-kronersgrensen, sant? Og vet at du må betale moms på 25% + evt. toll for det du har kjøpt?

Skrevet
Litt OT, men du kjenner til 200-kronersgrensen, sant? Og vet at du må betale moms på 25% + evt. toll for det du har kjøpt?

Eller be de merke pakken som "gift"-.Da er grensen 1000kr.

Skrevet
Eller be de merke pakken som "gift"-.Da er grensen 1000kr.

...hvilket er ulovlig, og svært få firmaer gjør da de kan miste retten til å selge.

Skrevet

Wæ,så mye i moms?

altså.jg tenkte kjøpe noe på victoria secret,en bikini..og enl topp t 139$ ... ikke kjøpt enda-men d må da bli knall dyrt??:s

Skrevet

Det blir 25% moms + fortollingsgebyr (ca. 85 kr).

Skrevet (endret)
...hvilket er ulovlig, og svært få firmaer gjør da de kan miste retten til å selge.

Vel, jeg har handlet MYE fra USA, og ikke en eneste gang har noen butikk sagt noe på å gjøre dette (jeg har flere hundre kjøp fra USA). Men mulig de større kjedene ikke vil gjøre dette, har selv aldri handlet på Victoria S.

Endret av Snupsi79
Skrevet

Er nok de største butikkene som sier nei, hva de små butikkene sier vet jeg ingenting om. Jeg har handlet i lang tid på Ebay og der er det bare enkeltpersoner som sier at å sende som gave er ok (som regel), firmaene begrunner med at de kan miste selgeretten.

Skrevet
Wæ,så mye i moms?

altså.jg tenkte kjøpe noe på victoria secret,en bikini..og enl topp t 139$  ... ikke kjøpt enda-men d må da bli knall dyrt??:s

Jepp, dessverre er det sånn. Alt over 200 kroner blir fort ganske mye dyrere enn du skulle ønske.

Skrevet

Om det står navnet på en kjent nettbutikk e.l. på avsenderadr så spiller det som regel ingen rolle om den er merket som gave, man må betale uansett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...