Gjest Gjest_forvirret_* Skrevet 4. mars 2007 #1 Skrevet 4. mars 2007 Vel, vet ikke om dette er riktig sted å ta opp dette på, men nå er jeg litt frustrert og forvirret . For å gjøre en lang historie kort, så endte min venninne og jeg med å kline etter en fest . Jeg har aldri kysset ei jente før og jeg aner ikke hvorfor jeg gjorde det nå, men nå er jeg forvirret over både meg selv og henne. Og dagen etterpå skriver hun en masse meldinger om at jeg er flink til å kysse, at hun er veldig glad i meg, liker meg veldig godt og spør om jeg ikke har merket at hun har sett på meg hele kvelden . Betyr dette at hun er forelsket i meg ?Hjelpe meg, hva skal jeg si / gjøre ?
Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2007 #2 Skrevet 4. mars 2007 Det kan bety at hun er forelsket ja... men trenger ikke være det.. Jeg tror du rett og slett må spørre henne jeg. Om du er sikker på din legning må du om hun er forelsket passe på å si til henne at du ikke er det... osv.. Litt vanskelig dette om dere har vert veninner lenge.. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå