Gjest gjesta Skrevet 4. mars 2007 #1 Skrevet 4. mars 2007 Vi har en krok hvor det står en sliten lenestol, og det er ikke plass til en toseters sofa. Men jeg kunne godt tenkt meg noe som er _større_ enn stolen som står der, mest så det kan være plass til både katten og meg samtidig (den nekter å ligge på fanget). Finnes det noe slikt som 1 1/2-setere, og vet dere om butikker som selger? Er det sannsynlig å finne noe brukt?
Kvist Skrevet 5. mars 2007 #2 Skrevet 5. mars 2007 Sia har en bitteliten tosetersofa. Den kommer i seks (tror jeg) forskjellige skinnfarger, og måler bare 120 cm i bredden Har sett den i Sia-butikken på Nordbysenteret og der koster den 10 000 svenske kroner. Står øverst på ønskelista mi. Den har smale armlener og er ganske rett i fasongen. Har prøvesittet den med mannen min, og det går veldig bra, men hadde nok blitt ubehagelig å sitte iden sammen med en fremmed i lengre tid. Har saumfart alle møbelkjedene etter sofaer i den bredden, da bare ler de av meg... Det minste de har er gjerne 145 bredt. *sukk* Finner ikke bilde av den på nett, men denne grønne stolen ser rimelig lik ut i fasongen. Tror dog ikke at sofaen kommer i knallgrønn
Kvist Skrevet 5. mars 2007 #4 Skrevet 5. mars 2007 Linken førte bare til startsiden. ← ehh... ja. Startsiden på Spring collection ikkesant? Der er det en lysegrønn stol, til venstre for 9 små bilder. Sitter med en mac her, og Sia sidene er ikke heeeelt tilpasset mac
Gjest gjesta Skrevet 5. mars 2007 #6 Skrevet 5. mars 2007 Takk for tips Den så jo fin ut, så jeg skal prøve å finne en butikk med godt utvalg her oppe ved Trondheim. Hvis ikke får vi kjøpe en liten stol til katten
Gjest gjesta Skrevet 5. mars 2007 #7 Skrevet 5. mars 2007 Noen av IKEAs Tylösandmoduler da? Disse finner du her
Gjest ~Alwa~ Skrevet 5. mars 2007 #8 Skrevet 5. mars 2007 Ikea har også en 1,2 seter i Stockholm-serien som er veldig god å sitte i. Jeg finner den ikke på hjemmesiden, men den er i butikken hvertfall.
Gjest gjesta Skrevet 5. mars 2007 #9 Skrevet 5. mars 2007 Noen av IKEAs Tylösandmoduler da? Disse finner du her ← ja, de så jeg på på nettsiden, men skjønte ikke helt størrelsene (les: så ikke på målene). De ser fine ut de også - er de ok å sitte i? Stockholmserien virker også ok. Får ta en tur på Ikea, vi glemte å bruke et gavekort sist vi var der... Det viktigste er egentlig at møbelet ikke er særlig mer enn 1,20 bredt.
momo Skrevet 6. mars 2007 #10 Skrevet 6. mars 2007 Vi har Tylösand sofa og den er veldig myk og deilig og sitte og ligge i.
Gjest gjesta Skrevet 6. mars 2007 #11 Skrevet 6. mars 2007 Takk for svar da skal jeg ta en kikk på disse neste gang jeg er på IKEA.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå