Gå til innhold

Strikket for første gang! Er så stolt!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Katrine lærte meg for to dager siden å strikke :) Jeg kunne ikke legge opp masker engang :overrasket: Tusen takk, Katrine :klappe:

Her er mine aller første tøfler, jeg er så stolt at jeg holder på å sprekke! Disse skal min 5 år gamle niese få i morgen

bilde 1

bilde 2

Innlegg endret.Reglene

Pasha -mod

Endret av Pasha
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grattis! Og velkommen til en artig og nyttig hobby!

Skrevet (endret)

Flott bilde, FLINK strikker! Her er mitt bidrag;

post-449-1173046796.jpg

Endret av LilleMy
Skrevet

Takk! :klem: Som dere ser så har jeg tovet de :)

Gjest Frysepulver
Skrevet

Så flink du er! :klappe:

Bestemamma strikke sånne, trenger et nytt par jeg, for pappa har stjålet mine. Oppskrift?

Gjest niomi
Skrevet
Så flink du er!  :klappe:

Bestemamma strikke sånne, trenger et nytt par jeg, for pappa har stjålet mine. Oppskrift?

Henger meg på denne. For strikkekunnskapene mine begrenser seg til rett og vrang, legge opp og ta av masker. Slike kunne til og med jeg briljert med.

Gjest Frysepulver
Skrevet

Jeg strikker mye sokker, så tøfler kan jo ikke være så veldig mye vanskeligere?

Skrevet (endret)

Redigert, da jeg er usikker på om det er lov å legge ut oppskrifter!

Endret av NovaFlare
Gjest Frysepulver
Skrevet

Tusen takk! :) Hvor kjøper jeg fritidsgarn?

Skrevet

Der hvor du får kjøpt garn :)

Skrevet (endret)

Jeg har jo ikke gjort dette før og pynt var ikke med i oppskriften, så jeg har improvisert litt :ler: Husk nå at dette er FØRSTE gangen OG at det er til ei lita jente på 5 år :sjenert: Jeg bare broderte (om jeg kan kalle det det ;) ) et hjerte på lesten, og tråklet rundt bretten. Det hjalp litt iallefall :)

bilde 1

bilde 2

bilde 3

bilde 4

Innlegg endret. Reglene

Pasha- mod

Endret av Pasha
Skrevet

De var kjempefine! Selv har jeg strikkedilla litt i perioder, har vært en stund siden sist nå, så kanskje jeg skal finne frem pinnene igjen?

Gjest Dingo
Skrevet

Kjempefine, til og med katten din er imponert :lol:

Skrevet
De var kjempefine! Selv har jeg strikkedilla litt i perioder, har vært en stund siden sist nå, så kanskje jeg skal finne frem pinnene igjen?

Det synes jeg :)

Skrevet

i all verden :overrasket:

klarte du det på to dager?

jeg vil og strikke tøfler.

de var super fine

Skrevet

Ja, utrolig nok :) Send meg PM hvis du vil ha oppskriften :-)

Gjest Blondie65
Skrevet

Jøss jeg er kjempeimponert. De var veldig fine! All grunn til å være stolt av deg selv. Vet du at du får kjøpt sånn antiskli greie til å behandle undersiden med? det er en sånn gummigreie som du kleber på. Tror det er i sånne forretninger der du får kjøpt sysaker og garn ...

Skrevet

Takk for tipset! Kjekt når jeg strikker til min mor! :)

Skrevet

Så kjempesøte, tror du må strikke et par til katten din og, for den såg ut til å like dem godt :ler:

Strikker selv på en lue nå, men lurer på om jeg også skal strikke slike tøfler. Hvor fikk du tak i oppskrifta hen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...