Luzi Skrevet 4. mars 2007 #1 Skrevet 4. mars 2007 Foretrekker dere strawberrynet eller lookfantastic? Jeg prøver å finne det beste stedet å kjøpe hudpleie på, og jeg må si at lookfantastic virker mere "proft" og serriøst enn SN. (Det kan vel kanskje ha noe å gjøre med at LF har mange salonger rundt forbi, og at det gir meg en trygghetsfølelse) hva synes dere? SN er jo litt billigere, men jeg synes ofte de er utsolgt for diverse ting
Gjest Deception Skrevet 5. mars 2007 #2 Skrevet 5. mars 2007 Stort sett foretrekker jeg å handle fra mennesker IRL, som kan gi meg råd og tips og service. Men hvis jeg skal handle på nettet, synes jeg LF og Hqhair er bra sider. SN holder jeg meg stort sett unna, for jeg får litt "lagersalg"-følelse, og har opplevd å få inntørkede mascaraer derfra to ganger.
Philippa Skrevet 5. mars 2007 #3 Skrevet 5. mars 2007 Jeg har handlet mye på LF, og har alltid vært veldig fornøyd. Har ikke handlet på SN, og må innrømme at jeg har mistet lysten pga noen tråder her i det siste.
Quirky Skrevet 5. mars 2007 #4 Skrevet 5. mars 2007 Jeg liker Lookfantastic, men som Deception får jeg "lagersalg"-følelse av strawberrynet, og handler lite der.
Pivet Skrevet 5. mars 2007 #5 Skrevet 5. mars 2007 Jeg har handlet parfymer på den engelske siden til Fragrance Direct og har vært veldig fornøyd med det Her har de også kosmetikk, men jeg har som sagt bare handlet parfyme. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå