Gå til innhold

Orgasme

Gjest Gjest_Sara_*

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Sara_*
Skrevet

Kjæresten min og jeg har et vidunderlig sex sammen. Leker, eksperimenterer og har trad sex. Jeg får orgasme stort sett (3 av 4 ganger). Kjæresten min sier at han aldri har opplevd at kvinner får orgasme så regelmessig som meg. Selv er jeg vant til det, og regner det som en naturlig del av sexakten, selv om det ikke er noe stress om det uteblir. Jeg ville følt meg passe frustrert hvis jeg bare tidvis fikk orgasme. Synes det er like selvfølgelig som at han får orgasme. Heller ikke noe stress om han ikke får det. Selv om det sjelden er tilfelle.

Lurer litt på hva andre tenker rundt dette. Er klar over at dette er veldig individuelt, og at enkelte kvinner aldri opplever orgasme. Men til dere som gjør det, er ikke dette en naturlig og selvfølgelig del av det å ha sex?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo, for meg også er det å få orgasme en naturlig del av å ha sex!

Selvfølgelig så MÅ jeg ikke alltid ha/få det - kan være jeg en dag kun ønsker å tilfredstille han, eller lar han "forsyne seg" av meg uten at jeg ønsker orgasme der og da...

Men i de fleste tilfeller av sex med partneren min så får jeg orgasme og det føler jeg er en viktig del av sexen ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Det er helt naturlig at kvinner også får orgasmer ja, hehe...

Jeg får det også regelmessig. Noen ganger kommer jeg til og med før han kommer, men det er ikke noe stress at han ikke får orgasmer heller. Begge har den holdningen at å oppnå orgasme ikke er målet i seg selv, men vi fokuserer på at begge skal ha det godt sammen. Orgasmene kommer av seg selv, og det er bare bonus for oss ;)

Dere ser ut til å ha det flott i senga. Nyt det, og ikke tenk så mye over hva som er naturlig eller ikke så lenge ting føles bra!

Skrevet

Får orgasme så og si hver gang vi har sex. Men om jeg ikke kmmer er ikke det noen big deal for meg. Noen dager ønsker jeg kun å tilfredstille han, og om jeg ikke får orgasme av det så nyter jeg det lik fult :sjarmor:

Skrevet

Jeg får stort sett alltid orgasme, det er heller regel enn unntak..

Men, som Ceca sier, det er ikke noe stort problem om jeg ikke får det heller! Dersom det er fordi han kom før meg og han ikke orker mer (hvilket er en helt grei sak ettersom det er heller sjelden... ;) ), så ordner jeg meg selv i armene hans.. Funker som gull!

Gjest Balle Klorin
Skrevet
Det er helt naturlig at kvinner også får orgasmer ja, hehe...

Jeg får det også regelmessig. Noen ganger kommer jeg til og med før han kommer, men det er ikke noe stress at han ikke får orgasmer heller. Begge har den holdningen at å oppnå orgasme ikke er målet i seg selv, men vi fokuserer på at begge skal ha det godt sammen. Orgasmene kommer av seg selv, og det er bare bonus for oss ;)

Dere ser ut til å ha det flott i senga. Nyt det, og ikke tenk så mye over hva som er naturlig eller ikke så lenge ting føles bra!

Bonus? nei, det er målet :)

Gjest DyneTryne
Skrevet

Får det hver gang. Hvis det går litt tregt i starten og jeg tenker "skal jeg ikke komme eller?" Så kommer det alltid som bestilt etter hvert uansett. Musa mi er ei gullgruve hoho! :D

Skrevet

Hverken sjelden eller alltid. Noe midt i mellom.

Gjest StockDama
Skrevet

jeg får det hver gang.

men fikk det aldri før jeg traff han jeg er ilag med nå.

Skrevet

Som regel 2-4 fire orgasmer per omgang. Kan ikke huske sist jeg ikke fikk orgasme under sex, bortsett fra et par ganger i fylla.

Gjest Gjest
Skrevet

9 av 10, minst, og sånn har det vært siden jeg startet med sex og sånn bør det fortsette å være. Vet nå altfor godt hvor viktig det er, var sammen med en dust som syntes det burde holde med 1 av 3 for meg, men hver gang for ham.

Skrevet

Jeg får også alltid orgasme, og opptil flere etterhverandre, men når det skal sier så har det ikke vært slik tidligere. ;)

Skrevet

med ham jeg har sex med nå får jeg alltid orgasme, det samme gjelder eksen, men tror det er fordi jeg brukte tid på å bli litt voksen og sikker på meg selv. Nå går det hver gang han og jeg går inn for det, men er ingen krise om det ikke gjør det heller, jeg liker å se ham kommer :sjarmor:

Skrevet

Har kun èn gang opplevd å få orgasme sammen med en mann, men da hadde jeg et sånt vibrerende egg mot klitoris..

Gjest Gjest_Cronos_*
Skrevet
Har kun èn gang opplevd å få orgasme sammen med en mann, men da hadde jeg et sånt vibrerende egg mot klitoris..

Litt svar til din andre tråd egentlig.. Du vet at det fins silikonringer som strammer, MED vibrerende egg? :sjarmor: Og de koster ikke skjorta heller. Jeg skal ha en slik en etterhvert :)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg synes at orgasme er en naturlig og selvfølgelig del av sex. Og jeg synes faktisk at det er et mål i seg selv, om jeg er aldri så mye dame. Hvorfor skulle det ikke være det? Blir kjempefrustrert uten.

Gjest Helene - ikke innlogget
Skrevet
Jeg synes at orgasme er en naturlig og selvfølgelig del av sex. Og jeg synes faktisk at det er et mål i seg selv, om jeg er aldri så mye dame. Hvorfor skulle det ikke være det? Blir kjempefrustrert uten.

Min elsker legger hele sin stolthet og manndom i å tilfredstille meg først

:sjarmor:

Skrevet
Jeg synes at orgasme er en naturlig og selvfølgelig del av sex.

Enig med deg. Jeg får alltid orgasme, har aldri hatt problemer med å få det, og sex er definitivt ikke det samme uten. Det er absolutt like selvfølgelig at jeg skal få det som han, det er ingen grunn til at mannen skal være den eneste.

Skrevet

Jeg får som oftest orgasme under forspillet, men skal jeg ha orgasme under samleiet, må vi følge en spesiell oppskrift...ikke alltid jeg gidder det...synes det er frustrerende at jeg må kave og streve sånn for å få orgasme under samleie, så det blir som oftest mer stress enn morro.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...