Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg bladde gjennom billedserien i Dagbladet ang. måneformørkelsen i dag og fant dette bildet fra New York. Men....rett til høyre for sentrum av bildet så ser det da grangivelig ut som det er et par tvillingtårn? :overrasket:

Er det flere tvillingtårn i den byen eller har Dagbladet ved en feil fått inn et arkivfoto fra en tidligere måneformørkelse?

Selv har jeg aldri vært i New York, men regner med det er andre her som er mer kjent som kan løse "mysteriet" for meg.

Endret av Cata
Videoannonse
Annonse
Gjest Corto Maltese
Skrevet

jeg skal fortelle deg en liten hemmelighet. I New York er det veldig mange skryskapere. Og det er da en stor sjanse at 2 av dem er like store og står vedsiden av verandre.

Skrevet

Har vært der vi, men disse bygningene kjenner vi ikke igjen (jeg og sambo altså). Det er ihvertfall ikke WTC, for de lå ikke der og så ikke sånn ut.

Gjest Tweek
Skrevet

Jeg trodde de lå til venstre der bak den "blåstestanga"

Og var ikke dessuten tvillingtårnene forkjellige i høyden?

Gjest Corto Maltese
Skrevet

ja det ene av tårnene var høyere noen meter høyere

Skrevet
jeg skal fortelle deg en liten hemmelighet. I New York er det veldig mange skryskapere. Og det er da en stor sjanse at 2 av dem er like store og står vedsiden av verandre.

Skal jeg fortelle deg en hemmelighet også? Jeg vet det er flere skyskrapere i den byen, men har aldri hørt om flere "tvillinger" derfor ble jeg nysgjerrig og spurte like godt her inne. ;)

Skrevet

Ah, mysteriet mitt er sannsynligvis løst. mysan la inn samme spørsmål på FM og Brunhilde svarte at det kunne være noe som kalles Time Warner Center.

Ser ut til å stemme, det. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...