Little sister Skrevet 4. mars 2007 #1 Skrevet 4. mars 2007 saras.no Noen som har prøvd dette? Vurderer virkelig å kjøpe dette!
Mediocre Skrevet 4. mars 2007 #2 Skrevet 4. mars 2007 Det hørtes jo veldig fint ut da, men man ser jo ikke bakhodet på modellene.. Jeg tenker at man kanskje ser de klemmene, at det blir litt unaturlig.
Rhiakath Skrevet 4. mars 2007 #3 Skrevet 4. mars 2007 Jeg har brukt slike clipon-extensions og de har vært utrolig smertefulle å ha i håret.. men det er bare min erfaring.
Gjest Odense Skrevet 4. mars 2007 #4 Skrevet 4. mars 2007 saras.no Noen som har prøvd dette? Vurderer virkelig å kjøpe dette! ← Jeg har dem, de er heilt greie og det ser helt naturlig ut. En ser ikke klemmene, men det er litt travelt å drive og ta av og på..Men greit og ha visst en skal på fest eller noe sånt..
Little sister Skrevet 4. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. mars 2007 Takk for svar =) Har bestilt, og håper farger blir bra.
Lola83 Skrevet 5. mars 2007 #6 Skrevet 5. mars 2007 Takk for svar =) Har bestilt, og håper farger blir bra. ← Bedre og bestille her; http://www.happyhair.se/index.php?cPath=36_65
Dolcee Skrevet 5. mars 2007 #7 Skrevet 5. mars 2007 saras.no Noen som har prøvd dette? Vurderer virkelig å kjøpe dette! ← Har slike clip-ons extensions selv, bare fra et annet sted enn saras.no Min erfaring er at det er slitsomt å måtte ta av og på håret hver dag. Dessuten er det lett at det blir to 'lag' med hår, ditt hår og det falske.. at man ser at det er falskt. Må alltid gå og passe på at spennene bakpå hodet ikke vises osv. For meg er dette bare en midlertidig løsning, når håret mitt trenger hvile fra 'vanlige' extensions.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå