Gå til innhold

Venninne blir 30

Anbefalte innlegg

Gjest Peppa
Skrevet

Ei god venninne av meg blir 30 år nå i mars, og jeg tenkte å kjøpe en flaske champagne og kanskje en annen ting i tillegg. men jeg er litt usikker....

noen som har tips til en morsom, litt utenom det vanlige- gave?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange tenker at man ved runde tall skal kjøpe noe som jubilanten skal ha i mange år fremover type kunst være seg billedkunst eller glasskunst.

Det er også ganske vanlig å gi en opplevelse type tur sammen til storby eller på fjellet, men det kan jo falle dyrt. Dyrt er også et fallskjermhopp f.eks.

Det spørs jo akkurat hva slags type hun er og hvor mye gaven skal koste. Hvis spleising med andre er uaktuelt skal det jo kanskje ikke koste skjorta.

Noe som jeg syntes har vært artig å få og gi bort er et kurs. Jeg har gitt bort fotokurs en gang og selv fått et make up kurs.

Når det gjelder billigere gaver, hva med ei flott bok? Eller en fin bilderamme med et bilde av dere begge?

Vanskelig dette med morsom og litt-utenom-det-vanlige-gave, gitt. Tror faktisk jeg ikke har en eneste ide til det dessverre.....

Skrevet

Jeg hadde rund dag for kort tid siden, og jeg ønsket meg noe som jeg ikke kom til å putte ned i skuff.. Jeg fikk bla kunstverk av en kjent lokal kunstner, noe som jeg synes var kjempehyggelig :)

Ellers synes jeg Chelsea hadde gode forslag, spesielt likte jeg tanken på å få et kurs i gave. Kanskje du kunne ha deltatt på kurset sammen med henne? Jeg hadde blitt kjempeglad hvis jeg hadde fått det i gave av en venninne iallefall :Nikke:

Skrevet

når venninna mi blei tredve i fjor høst dro vi på crus med båten. Det var innmari koselig, dansa og drakk og koste oss masse!! Anbefales!!

Klemz

Skrevet

Et annet tips er å gi en konsertbillett (og selvfølgelig med deg i setet ved siden av).. Rett og slett en hyggelig kveld på byen.

Skrevet

Jeg fylte 30 for 2 uker siden og jeg fikk et enormt "ballong-tre" med 30 tallet på..utrolig morsomt og det holder forsatt! Ellers fikke jeg en haug med gavekort og det er digg det!!! Kan shoppe i mange dager uten å bruke penger :legrine:

Skrevet

Om det ikke skal koste så mye, kan du lage et lite album med bilder fra da dere møttes og frem til nå + skrive litt ved siden av.

Skrevet

Til en venninne lagde vi en kalender hvor vi satte inn gamle bilder av henne(med og uten oss) samt skrev en hilsen/dikt hver slik at det var noe helt nytt hver mnd. (Skrev selvsagt inn bursdagene våre å slik at hun ikke har noen unnskyldning for å glemme dem.. :ler: )

En liten bok hvor du kan lime inn bilder er jo også en fin ide.

Jeg feiret med 3 venninner, og resten av gjengen hadde laget en fotopresentasjon,som de egentlig skulle vise for alle de 100som var er og kommenetere hvert bilde, men de fikk ikke til å få tak i lerrett.Jeg er ikke så stor fan av slikt, så det gjorde meg ingenting, men det var veldig koselig å se det der og da på pc`n, samt at de hadde brent en kopi til hver :)

Skrevet
Ei god venninne av meg blir 30 år nå i mars, og jeg tenkte å kjøpe en flaske champagne og kanskje en annen ting i tillegg. men jeg er litt usikker....

noen som har tips til en morsom, litt utenom det vanlige- gave?

Finn sangen : Hun er gammel, som et skrammel,helt forderva og fortapt.

Denne fikk jeg 20 andre damer med på da min veninne fylte 30 , og det ble liv rundt bordet,en sang er en personlig overraskelse som alltid vil bli husket av jubilanten og gjester. Jeg lagde også en tale og for hver 3-4 linje så var det en liten skål.... :ler:

Jeg kjøpte en cd hylle til henne og fylte den opp med alle sangene og artistene hun likte.

Lasta ned sangene,brant dem på cd og lagde fine cover med printeren min.

Så jeg lagde noe hjemmesnekra,andre kom med smykker,ting til huset og noen kom med en kjempedildo som hadde sugekopper og som kunne settes på veggen :ler:

Gjest Peppa
Skrevet
og noen kom med en kjempedildo som hadde sugekopper og som kunne settes på veggen :ler:

Gud, så praktisk!!!! :ler::legrine:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...