Babyface Skrevet 28. mars 2002 #1 Skrevet 28. mars 2002 Jeg synes ikke størrelsen på penis betyr noe, det er hva han gjør med den som teller. Dog har jeg bare hatt sex med menn med medium eller large size. Noen kommentarer?12
Gjest Anonymous Skrevet 28. mars 2002 #2 Skrevet 28. mars 2002 Jeg tror dette er helt individuelt. Det kommer an på hvordan jenta ser mannen. I vennekretsen min, er det noen som har byttet partnere innenfor vennekretsen opp igjennom tiden. Da hører man jo også mye rart. Det merkelige er at en kompis av meg er blitt karakterisert både stor og liten av x'ene sine. Det er jo sjelden dere jenter tar med linjal når dere skal ha sex, og øyemål er jo påviselig vanskelig. Så jeg tror alt dette avhenger fra jente til jente. En penis som er liten for noen, kan være akkurat passe for andre. Kevin
Gjest Anonymous Skrevet 28. mars 2002 #3 Skrevet 28. mars 2002 Ja - størrelsen har noe å si!! har du for liten er det ikke spesielt interessant og har du for stor gjør det vondt!!! hilsen en voksen kvinne som har prøvd noen ulike størrelser.....
tove Skrevet 28. mars 2002 #4 Skrevet 28. mars 2002 Min mening er at den skal ikke være for stor.. auuu.. eller for liten, jeg skal jo kjenne den..... 12
Thea Skrevet 28. mars 2002 #5 Skrevet 28. mars 2002 Er som Tove jeg.Midt i mellom duger fint _________________ Thea 1212[ Dette Innlegg er endret av: Thea den 2002-03-28 19:27 ]
Barbie Skrevet 29. mars 2002 #6 Skrevet 29. mars 2002 Størrelsen er absolutt viktig. Jo større,jo bedre, mener nå jeg!
Gjest Anonymous Skrevet 29. mars 2002 #7 Skrevet 29. mars 2002 Hei Den må minst være 18 cm lang og 15 i omkrets, det er så godt og bli fylt helt opp !
Guess What! Skrevet 29. mars 2002 #8 Skrevet 29. mars 2002 Sjokk at du ikke var registrert da anonym 12
Gjest Anonymous Skrevet 1. april 2002 #9 Skrevet 1. april 2002 Tove og Thea Jeg siterer: "Min mening er at den skal ikke være for stor.. auuu.. eller for liten, jeg skal jo kjenne den..... " Men hvor stor er passe? Hvor stor er for stor? Hvor liten er for liten?
Gjest Anonymous Skrevet 1. april 2002 #10 Skrevet 1. april 2002 Synes ikke dette teller jeg, tenk hva dere gjør med selvtilliten til de som har liten da. Jeg kjenner verdens herligste og mest sexye mann. Jeg elsker han over alt på jord, og har aldri blitt så tilfredsstilt som hos han. Har prøvd 2 andre, han ene medium han andre stor. den store gjorde bare vondt. Liten eller medium - spiller ingen rolle. Jeg har aldri hatt en så deilig k*k som disse 13 cm til min elskede
Susi Q Skrevet 1. april 2002 #11 Skrevet 1. april 2002 Hei Predeline. Jeg har ingen problemer med å si meg helt enig med annonym. Jo større jo bedre. Det er nå vel en smak sak vel...
Gjest Anonymous Skrevet 1. april 2002 #12 Skrevet 1. april 2002 "jo større jo bedre" opplever du ikke at det fort kan være vondt å få en svær sak inn i seg da, susi? lazzie
Creo Skrevet 1. april 2002 #13 Skrevet 1. april 2002 Bedre å være dyktig med revolver enn kløne med bazooka, var det en venninne som så treffende sa det en gang.
Susi Q Skrevet 1. april 2002 #14 Skrevet 1. april 2002 Hei igjen Jo klart det kan være vondt hvis det kommer en med monster størrelse som slettes ikke kan føre den.... Men jeg synes det er garantert best med en stor tykk en... Men jeg har full forståelse for de som ikke kan like det. Vi jenter er jo ganske forskjellige der nede vi også... Klem fra meg
Gjest Anonymous Skrevet 23. april 2002 #15 Skrevet 23. april 2002 Spesielt helt unge tror at det komme an på str. Har jo sett barnslige innlegg her inne med at de må gjøre det slutt forde han har forliten... Jeg er voksen og har prøvd ymse modeller. Hva menes med liten? En nevnte 13, men det er da ganske gjennomsnittelig. Er den stiv da eller? Noen har bare en vorte da den er slapp, men da den står så kan den være 13. Om den er liten/stor ved slapp tilstand så er det ikke store forskjellen på de når de er stive. Noe du skal vite er at kvinner ikke har så stor følelse i bunn av skjeden. Så om den er 12 eller 20 så gjør ikke det store forskjellen. Mulig noen tror det. Dessuten er det sjeldent kvinner oppnår orgasme ved vaginalt samleie. Ja, det er mye spill og du som mann tror det er orgasme.
aline Skrevet 23. april 2002 #16 Skrevet 23. april 2002 Jeg har nå vært borti både stor og liten og mellomtinger jeg, og føler stort sett at det er helt andre ting en størrelsen som utgjør om det blir godt eller ikke! Sånn uten å ane noe om hvordan andre kvinnekjønn fungerer , så er ihvertfall min elastisk (en så lenge.. ), og tilpasser seg i ganske stor grad størrelsesforskjellene jeg har møtt hos menn. De menn jeg har møtt som er "små", har i større grad vært oppmerksom på at det finnes andre alternativer med sex en kun å pumpe ut og inn til mannen kommer.... utforsker og undersøker respons i større grad en de jeg har møtt som har "store" Og skal jeg være ærlig, så foretrekker jeg en som utforsker og leker litt, fremfor en som bare guffer på og liksom "vet" at han er best uansett! Eneste forskjell jeg har kjent, er at det lett gjorde vondt med en "stor" en! 12
Gjest Anonymous Skrevet 23. april 2002 #17 Skrevet 23. april 2002 Jeg er en mann og mitt inntrykk er at de fleste damer liker en gjennomsnittlig størrelse. Dette bl.a ut fra svar i slike diskusjoner. Har en mistanke om at de damene som sier "jo større jo bedre" har den dårligst trente skjedemuskulaturen. Å ha sex med slike,kan jo som kjent sammenlignes med å kn**** en bøtte lunkent vann.
OppNed Skrevet 23. april 2002 #18 Skrevet 23. april 2002 alines svar = kopiert Noen kvinner tenner kanskje på det visuelle ved en stor en, kanskje? Akkurat som menn som tenner på stooore pupper. Tviler på at en jente med store bryst er en bedre elskerinne, men han synes sikkert hun er mer sexy, og blir derfor mer opphisset av henne enn en med mindre. Maiken
EmmaK Skrevet 23. april 2002 #20 Skrevet 23. april 2002 Men ærlig talt da...er det så viktig da? Greit- jeg er nokmed på at størrelsen kanskje kan ha noe å si , sånn helt fysisk sett- men når alt kommer til alt så er vel dette ganske uvesentlig- eller hva? Elsker man en person å ønsker å ha sex med denne personene så er det vil ingen som ville droppet ham fordi han hadde for stor eller for liten penis???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå