Gå til innhold

MUskelsmerter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så plaget med nakke, skuldre og ryggsmerter (øverste del av rygg).

Har gått jevnlig til fysioterapeaut og kiropraktor, men det blir dyrt i lengden.

Hva kan jeg gjøre??

Vet det sitter mye pga. anspenthet.

I det siste har jeg hatt veldig verking utover i armene, spesielt i venstre arm om natta. Hver natt...

Værker helt ut i fingrene....og skuldrene.

Sammen med dette kommer jo en dundrende hodepine, spente kjevemuskler + at jeg har tinnitus.

Alle tips mottas.

Burde jeg dra til legen? Eller blir det for masete?

Har jeg krav på en henvisning til fysioterapeut/kiropraktor da dette hjelper meg?

Har gått til det jevnlig og betalt full pris, og det blir fort en del tusen...

Takker for svar

Skrevet

Jeg er plaget med mye av det samme selv, veldig ofte, og får god hjelp av varmeflasken for en god stund, men det varer ikke ofte.

Du burde ta en tur til legen...Kanskje han/hun har noen gode råd eller kan henvise deg videre :)

Gjest Gjest
Skrevet
Er så plaget med nakke, skuldre og ryggsmerter (øverste del av rygg).

Har gått jevnlig til fysioterapeaut og kiropraktor, men det  blir dyrt i lengden.

Hva kan jeg gjøre??

Vet det sitter mye pga. anspenthet.

I det siste har jeg hatt veldig verking utover i armene, spesielt i venstre arm om natta. Hver natt...

Værker helt ut i fingrene....og skuldrene.

Sammen med dette kommer jo en dundrende hodepine, spente kjevemuskler + at jeg har tinnitus.

Alle tips mottas.

Burde jeg dra til legen? Eller blir det for masete?

Har jeg krav på en henvisning til fysioterapeut/kiropraktor da dette hjelper meg?

Har gått til det jevnlig og betalt full pris, og det blir fort en del tusen...

Takker for svar

har same problemet selv. jeg går kronisk til beh. Du trenger ikke henvisning til beh.men det er en fordel for da får legen tilbakemelding fra behandler.

Noe jeg ikke var klar over var at en får dekket beh over 2500 i året.

I de verste periodene får jeg tabletter av legen. har hodepine som jeg kaster opp av og store smerter i rygg/skuldre.

jeg må passe på å trene, gå turer i marka og gjøre øvelser hjemme. jeg kan eks ikke sitte for lenge. Slik er livet for oss som sliter med dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...