Andrine Skrevet 4. mars 2007 #1 Skrevet 4. mars 2007 Nå er det snart markisetid, og markisa er skikkelig skitten nå. Er det noen som har et godt råd for hvilke vaskemidler det er best å bruke? I fjor helte jeg på biotex/vann og skrubbet, men synes ikke at de ble helt ren. Tips mottas med takk.
Gjest Bodillen Skrevet 4. mars 2007 #2 Skrevet 4. mars 2007 Vi brukte noe som heter ShipShape (tror jeg). Det er vel egentlig til å rengjøre seil med. Spray på, gå over med børste og skyll. Bruk for all del ikke høytrykkspyler på full steam...da går sømmene...
Gjest Dingo Skrevet 5. mars 2007 #3 Skrevet 5. mars 2007 Ship shape som Bodillen sier, eller rensmiddel for markiser, telt osv. som skal impregneres etterpå. For impregnere dem ville jeg gjort etter vask, da tørker de fortere etter en regnskur og skitten fester seg ikke så lett......
Andrine Skrevet 6. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. mars 2007 Takk til Bodillen og Dingo for tips. Men hvem er det som forhandler disse produktene? Har søkt på de, men klarer bare å finne et firma i Fredrikstad. Vil jo tro at det er noen kjeder som har de.
Gjest Frysepulver Skrevet 6. mars 2007 #5 Skrevet 6. mars 2007 Takk til Bodillen og Dingo for tips. Men hvem er det som forhandler disse produktene? Har søkt på de, men klarer bare å finne et firma i Fredrikstad. Vil jo tro at det er noen kjeder som har de. ← Malerforretninger har Ship Shape, så antar Maxbo og sånn også Vi har brukt Ship Shape til alt mulig, funker veldig bra
Gjest *PEN&DEILIG* Skrevet 7. mars 2007 #6 Skrevet 7. mars 2007 Da jeg bodde i usa hadde jeg markiser soim jeg rengjorde med zalo lignendes.. Fungerte veldig bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå