Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det snart markisetid, og markisa er skikkelig skitten nå. Er det noen som har et godt råd for hvilke vaskemidler det er best å bruke? I fjor helte jeg på biotex/vann og skrubbet, men synes ikke at de ble helt ren.

Tips mottas med takk.

Videoannonse
Annonse
Gjest Bodillen
Skrevet

Vi brukte noe som heter ShipShape (tror jeg). Det er vel egentlig til å rengjøre seil med.

Spray på, gå over med børste og skyll.

Bruk for all del ikke høytrykkspyler på full steam...da går sømmene... :sur:

Gjest Dingo
Skrevet

Ship shape som Bodillen sier, eller rensmiddel for markiser, telt osv. som skal impregneres etterpå. For impregnere dem ville jeg gjort etter vask, da tørker de fortere etter en regnskur og skitten fester seg ikke så lett......

Skrevet

Takk til Bodillen og Dingo for tips. Men hvem er det som forhandler disse produktene? Har søkt på de, men klarer bare å finne et firma i Fredrikstad. Vil jo tro at det er noen kjeder som har de.

Gjest Frysepulver
Skrevet
Takk til Bodillen og Dingo for tips.  Men hvem er det som forhandler disse  produktene?  Har søkt på de, men klarer bare å finne et firma i Fredrikstad.  Vil jo tro at det er noen kjeder som har de.

Malerforretninger har Ship Shape, så antar Maxbo og sånn også :)

Vi har brukt Ship Shape til alt mulig, funker veldig bra :)

Gjest *PEN&DEILIG*
Skrevet

Da jeg bodde i usa hadde jeg markiser soim jeg rengjorde med zalo lignendes.. Fungerte veldig bra ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...