Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nå på begynnelsen av brett nr.2 av cerazette. Første gang jeg fikk mensen fikk jeg den etter ca 3 uker etter at jeg begynte, og jeg ble overrasket når jeg plutselig fikk menslignende smerter og blødning for noen dager siden siden jeg ikke ventet mensen. Er dette vanlig? Det rare er at jeg fikk sterkere menssmerter enn jeg har hatt på lenge, verre enn da jeg ikke gikk på noe prevensjon til og med.

Når man går på cerazette, kan det hende man ikke hindrer eggløsning? Det står at pillen i de fleste tilfeller hindrer eggløsning, men er det mulig at hvis man får mensen når man går på cerazette at dette er "ekte" mensen?

Jeg visste jeg kunne få mellomblødninger, men regnet ikke med menssmerter- i hvertfall ikke menssmerter som er verre enn de jeg vanligvis har!

Skrevet

Jeg hadde mensen med menssmerter omtrent hele perioden jeg gikk på cerazette, som var tre brett. Tenkte i begynnelsen at det gir seg nok etterhvert, men neida! Tror det er flere som har opplevd det samme.

Gjest Gjest
Skrevet

Folk havner vanligvis i en av to grupper når de går på Cerazette. Enten mister de mensen fullstendig, eller så går de og spotter hele tiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...