Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest usikkerjente
Skrevet

hmm vi har snakka om at vi skal være pulekompiser, men vet ikke helt åssen detta funker..

han kaller meg sexy, sitter med meg å ser film ( å vi var bare bekjente da vi fant ut at vi skulle være pule venner... så vi har aldri sett film sammen liksom)

han kom klokka 3 i går å var helt til klokka halv 10...

vi lagde mat sammen, spiste, osv..

når han ser på meg, ser han på meg på en spess måte men vet ikke åssen....

han kaller meg sexy og sånn, emn vet ikke jeg.?

å jeg kan jo ikke spørre han Hva han mener med dette, eller hva han vil.

det er jo så flaut å spørre om det etter at vi har blitt enig om at vi bare skal være pule venner...

Han brått kan bare sitte å se på meg lenge, så spørr jeg hva det er?

så sier han bare ikke noe..

Ja, jeg liker han drit godt :S

Har i det siste hatt problemer med å bli forelska , pluss se en vei framover med personen..

men det gjør jeg med han..

i dag da han ga meg hadeKlem så lå jeg i fosterstilling, så tok han på hoftene mine å ga meg klem.. vet ikke om jeg bare innbilder meg jeg.. Men liker han i allefall...

Videoannonse
Annonse
Gjest DyneTryne
Skrevet

De pleier å gjøre sånt, de pulevennene.

Gjest Gjest
Skrevet

usikker jente + manglende grammatiske kunnskaper + introduksjon til et begrep som hun har hørt skal være kult og hipp = usikker jente + spørsmål det ikke finnes svar på + moderator som vil finne dette svaret upassende = The circle of pathetic lives

Skrevet

Hvorfor analysere sånn? Dere har avtalt å være pulevenner. Da ER dere pulevenner.

Hadde han villet no mer har han neppe problemer med å si fra.

Gjest Gjest
Skrevet

Å være pulevenner betyr nettopp det. Å pule uten å være kjærester. Det er tydelig at du heller vil ha han som kjæreste og da må du komme deg ut, for du ender bare opp med å bli såret.

Skrevet

Så lenge dere har blitt enige om å bare være pulevenner synes jeg ikke du skal tenke så mye på om han kanskje vil noe mer. La det komme fra han isåfall, pleier ikke være så lurt å ville noe mer med en som bare vil at dere skal være pulevenner. Kan være litt vanskelig å vite hvordan man skal forholde seg til en person etter at den personen vil noe helt annet med deg enn hva dere hadde avtalt.

Anbefaler deg å være litt forsiktig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...