Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

...

Endret av Shopaholic
Videoannonse
Annonse
Gjest Blanca
Skrevet

(kopierer svaret som jeg ga i kropp/helse-forumet)

Det høres ut som du har en litt vanskelig hud (sensitiv, kviser, tørr, nuppete) og da kan typiske renseprodukter bli for sterke for deg. Vanskelig å gi noen anbefalinger, jeg ville gått til en hudpleier var jeg deg.

Uansett; Ultracalming Cleanser er super til sensitiv og tørr hud, men ikke noe vidunderprodukt mot urenheter. Vil da ha en mild peeling kan jeg anbefale Daily Microfoilant. Dette er en enzympeeling uten korn og derfor mer skånsom. Soothing Protection Spray synes jeg er fullstendig meningsløs, den er klissete, merkelig konsistens den gjorde ingenting for meg.

For å balansere huden kan du også ha nytte av jojoba-olje. Bruk noen dråper under fuktighetskrem morgen og kveld (eller bruk bare oljen alene). Jeg tilsetter noen dråper ren, eterisk lavendeolje i jojoba-oljen, lavendel er fin til tørr hud og virker også lett antiseptisk.

Skrevet

Går fint an å bruke ansiktsrensen på andre kroppsdeler. Når jeg vasker ansiktet i dusjen så drar jeg rensen ned på brystet hvor jeg av og til får urenheter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...