Susannah Skrevet 4. mars 2007 #1 Skrevet 4. mars 2007 En frisørsalong i London tilbyr nå en hårkur med sperm i! Det er riktignok oksesperm og skal være superbra for håret, men dog... Hadde du prøvd?
Gjest gjesta Skrevet 4. mars 2007 #3 Skrevet 4. mars 2007 Nok et forsøk fra menn til å få jenter til å tro at sperm er bra for huden, håret og hva det skal være! Har ikke tenkt å prøve noe sånt nei.
Susannah Skrevet 4. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 4. mars 2007 Nok et forsøk fra menn til å få jenter til å tro at sperm er bra for huden, håret og hva det skal være! ← Det er helt sikkert oppfunnet av en mann, ja
Gjest gjesta Skrevet 4. mars 2007 #5 Skrevet 4. mars 2007 Synes det virker lite delikat med oksesperm i håret, gitt. Det finnes forresten hudpleieprodukter også i samme sjanger - med fiskesæd Vet ikke om det var så lurt av produsenten å kalle produktet Spermina, men de reklamerer i hvert fall i glossy blader som Tique o.l, så de har nok tro på dette...
Susannah Skrevet 4. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 4. mars 2007 Vet ikke om det var så lurt av produsenten å kalle produktet Spermina... ←
skanky Skrevet 4. mars 2007 #7 Skrevet 4. mars 2007 Vanlig sperm i håret anbefales i hvert fall ikke...
Mediocre Skrevet 4. mars 2007 #8 Skrevet 4. mars 2007 Vanlig sperm i håret anbefales i hvert fall ikke... ← Ikke? Jeg får så utrolig mykt hår av det!
Gulphild Skrevet 4. mars 2007 #9 Skrevet 4. mars 2007 Jeg bruker masse sperm i håret mitt hvert falll. Anbefales.
Gjest Tessmira Skrevet 4. mars 2007 #11 Skrevet 4. mars 2007 Hehe, tror nok jeg står over å prøve noe slik ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå