Gå til innhold

"Gammeldagse" kjoler

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har sett Madicken sammen med barna mine og de har så fine kjoler på seg. Fant ikke noe bra bilde, men dere kan se litt her (Trykk på film øverst). Er det noen som selger slike på nett eller i butikk?

Husker jeg hadde noe lignende da jeg var lita, så jeg skal ringe hjem etterpå å høre om de fortsatt er der.

Endret av Pimbila
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånne kjoler er kjempefine, husker at mor sydde noen til meg da jeg var liten. De ligger gjemt på loftet til jeg en dag kanskje får en jente.

Skrevet

Linus og Lotta har liknende kjoler. De selger også via internett.

Skrevet
Linus og Lotta har liknende kjoler. De selger også via internett.

Jeg har en søt "Madicken kjole", som jeg kjøpte til eldstefrøkna. Tror det var fra Linus og Lotta, ja....

Skrevet

Å de er så skjønne, jeg hadde slike når jeg var liten. Min mormor var syerske og de har blitt tatt vare på av mamma.

Skrevet

Ringte mamma i stad, men hun kan ikke huske å ha sett den på loftet. Søskenbarnet mitt har muligens arvet den. Grr. Har lyst til å sende en mld til tante å høre, men jeg "kjenner" henne ikke så godt lenger. Pappa feirer 60 års dag i påska, så hvis hun kommer, skal jeg spørre henne da.

Skrevet

Fant sånn som jeg vil ha her. Mamma kan kanskje sy for meg, og så kan jeg kjøpe fine langermede kjoler. Hvis det er en lett affære da...

Skrevet

Sitter med den nyeste "katalogen" til Linus og Lotta nå. Der er det

"Marikken-kjoler" på side 16. Du kan velge mellom rosa og lys blå..

Kjempesøte, og ikke dyre heller......

(www.linus-lotta.no)

Skrevet

Ja, de var fine! (Vil ha langermet også, så si fra hvis dere finner det også).

Gjest Dingo
Skrevet
Fant sånn som jeg vil ha her. Mamma kan kanskje sy for meg, og så kan jeg kjøpe fine langermede kjoler. Hvis det er en lett affære da...

Lignende kjole hadde de på Kapahl før jul...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...