Gå til innhold

Hva har dere sukker i?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har denne, men etter mange fall i gulvet, har den sprukket i siden. Jeg vil ha en ny type, som er litt mer fancy.

Hva har dere sukker i? Jeg mener ikke på bokser der dere har masse sukker, men hvilken sukkerstrøer dere har. Jeg trenger tips.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt flere som ikke har funka. Har nå en helt enkel og blank, ser ut som ei stor saltbøsse....kjøpt på biltema for en slikk og ingenting ;)

Skrevet

Bruker bare ei lita skål med teskje i, vi...

Gjest Tessmira
Skrevet

Vi også, viste ikke at det fantes sukkerstrøer en gang :sjenert:

Skrevet

Har og brukt ei skål med skje i, men en gang jeg bakte kanelboller ville jeg gjerne ha noe å strø litt "jevnere" med. Fant et nesten tomt oregano-glass, tømte og vasket det og oppi med sukker. Kjempegreit!

Skrevet

har en som ser ut som en stor saltbøsse, og en som ser ut som et "pæreformet" glass med metallokk, og i lokket går det et rør ned i glasset som sukkeret kommer ut av. den kan være farlig hvis man ikke er forsiktig og bare tømmer (da kommer det mer enn bare litt sukker), men er den som jeg liker best å bruke.

Skrevet
har en som ser ut som en stor saltbøsse, og en som ser ut som et "pæreformet" glass med metallokk, og i lokket går det et rør ned i glasset som sukkeret kommer ut av. den kan være farlig hvis man ikke er forsiktig og bare tømmer (da kommer det mer enn bare litt sukker), men er den som jeg liker best å bruke.

Det er blant annet denne med dette røret vi byttet ut fordi den ikke gir jevn strø, sukkeret kommer ut i "støt". Den som vi har nå strør sukkeret ut jevnt.

Gjest Tessmira
Skrevet

Aha, nå er jeg med her å. sukkerstrøer da tenkte jeg på slik oregano glass opplegg. Men slik med rør har jeg vært borti ja :icon_lol:

Skrevet

Har sukkerstrøeren fra Tupperware jeg. Funker bra til mitt bruk, men den er ikke spesiellt "fancy" da.. :ler:

Skrevet

Har en sånn som ser ut som en forvokst saltbøsse. Tror den ble kjøpt på Jernia eller noe. Til daglig har jeg imidlertid sukkeret i en keramikkrukke og strør med teskje.

Skrevet

Har en fryktelig Tupperware-boks i mangel av noe bedre for øyeblikket, men jeg kan ikke fordra Tupperware, så den skal byttes ut asap med noe som har en viss stil :)

Skrevet

Vi har en sukkerstrøer fra Ikea, helt grei. I glass og metall.

Vet de har en fin en på binders (binders.no) og Ritzenhoff har noen som er "moderne" i farger. Ikke helt min smak. Liker mer de i stål/glass.

Tilbords har en i stål, men da ser du ikke hvor mye sukker som er i beholderen.

Mamma har en stor "saltbøsse" som sukkerstrøer, den funker veldig bra. Er kjøpt til juleservise hos Firkløveren. Vet ikke om de har til andre serviser og.

Gjest Sativa
Skrevet

Jeg har to. En for brunt sukker, som er en slik forvokst saltbøsse. Den andre er til hvitt sukker, og er en slik med rør i. Begge fra IKEA.

Skrevet

Jeg også..

Skjønner at jeg har gått glipp av noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...