Gå til innhold

Halssmykke til halterneck-kjole

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger man det? I tilfelle hva slags?? :forvirret:

Videoannonse
Annonse
Gjest lillelou
Skrevet

Jeg tror jeg ville ha droppet smykke.Ofte syns jeg en lekker halterneck kan være smykke nok i seg selv. I stedet tror jeg at jeg ville satset på et lekkert armbånd og øredobber i stedet.

Gjest Frysepulver
Skrevet

Enig med de to andre her. Ser litt klint oppi ut med halssmyekke, man kan heller kline til med armbånd og øredobber som synes

Skrevet

Helt enig i dette, ser helt feil ut med smykke og halterneck.

Skrevet

Skal selv ha halterneckkjole og dropper halssmykke. Kjører med enkle diamantstuds i ørene og et skikkelig bling-bling armbånd :)

Skrevet

Slenger meg på resten her, dropp smykket! Gå heller for flott ørepynt og armbånd.

Skrevet

Ja det blir altfor mye med smykke til, halterneck-kjole er stilig da, har du bilde eller?

Gjest Sativa
Skrevet

Mulig det blir litt for mye bling, men hva med en nål? En liten enkel en? Noe ala de gamle, runde pelsnålene med perle eller sten inni?

Skrevet
Ja det blir altfor mye med smykke til, halterneck-kjole er stilig da, har du bilde eller?

Ja jeg har bilde

Min kjole er bestilt i fargen ivory

Skrevet

Pen kjole. Ville absolutt ikke hatt noe smykke i halsen, det blir too much.

Skrevet
Ja jeg har                  bilde

Min kjole er bestilt i fargen ivory

Helt klart ikke smykke på den der kjolen. Kun armbånd og øredobber. Den kjolen er jo pyntet i halslinningen og det er mer enn nok. Nydelig var den :)

Skrevet

Takk for tilbakemeldinger!! Godt å få andres syn på saken ;)

Skrevet

Fin kjole som klarer seg godt uten smykker i det hele tatt. Ville bare hatt gifteringen. Ingenting i ørene eller armbånd.

Gjest *PEN&DEILIG*
Skrevet

Jeg syntes absolutt du bør ha halssmykke!!!

I USA har ale den neste og det er dritfint, blir skikkelig prisnesse av det ;););)

Skrevet

Er det deg på bildet? Fin kjole!! Passer veldig bra til deg :)

Jeg ville ha gått for lange øredobber i hvite perler med innslag av lys rosa som er cirka samme som kjolen, liknende armbånd som har litt bredde på, og kanskje en enkel bøyle som har litt detaljer i samme som ørepynt og armband. Jeg synes det blir for masse med smykke.

Lykke til!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...