Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er lei av reklamen på nettet.

Er det noen som kan anbefale en ads-blocker for meg?

Videoannonse
Annonse
Gjest Maxagaze
Skrevet
Jeg er lei av reklamen på nettet.

Er det noen som kan anbefale en ads-blocker for meg?

*Hypnosemodus*

Se i min signatuuur..

Gjest niomi
Skrevet

*kremtkremt* "Noen" av oss bruker ikke Linux... ;)

Gjest Maxagaze
Skrevet
*kremtkremt* "Noen" av oss bruker ikke Linux... ;)

Det er heller ikke nødvendig, Firefox funker på de fleste plattformer, jeg sitter her med Windows 200 selv, og poster med Firefox !

..og det skuffer meg at du tydeligvis bare har kikket på hvor den linken gikk til ! :sur:

Men.. det hadde kanskje vært en ide å legge inn en link til firefox.no i sig'en min.. ?

Gjest niomi
Skrevet

Kjører Opera, jeg... Blei så mye tull med FF for ei stund sida, så jeg gadd ikke styre mer med det. Så får jeg heller ta med de begrensningene som følger med Opera - tross alt liker jeg den bedre enn FF ;)

Gjest Maxagaze
Skrevet
Kjører Opera, jeg... Blei så mye tull med FF for ei stund sida, så jeg gadd ikke styre mer med det. Så får jeg heller ta med de begrensningene som følger med Opera - tross alt liker jeg den bedre enn FF ;)

Hva gikk galt.. ?

Hos meg har FF noen ganger gått helt i lås etter å ha brukt opp alt av minne på PCen, det har visst alltid vært noen issues med "minnelekkasje" i FF..

Syns Opera blir så mye ekstra dill/dall, vil bare ha en nettleser ! :sur:

Gjest niomi
Skrevet

Det gikk i lås, ja. Og ble bare masse tull. Mange sider som ikke ville laste etc.

Opera er litt vel mye for min smak, også, men liker at man har mange faner i stedetfor ett vindu pr side.

Skrevet

Jeg har funnet ut av det, men dere må jo gjerne diskutere her... :)

Jeg bruker forresten Opera og er fornøyd med den.

Gjest Maxagaze
Skrevet
Det gikk i lås, ja. Og ble bare masse tull. Mange sider som ikke ville laste etc.

Sider som er laget for Internet Explorer only.. ? User agent swither

Opera er litt vel mye for min smak, også, men liker at man har mange faner i stedetfor ett vindu pr side.

Smak kan ikke diskuteres ! :) Men FF har også tabs, ja..

Gjest Kaffomann
Skrevet (endret)

Med nyeste Opera kan man blokkere reklame ved å høyreklikke på et "nøytralt" sted og velg block content. Deretter klikker du på de elementene du vil blokkere.

Ellers har man Admuncher som blokkerer i Opera, IE, Firefox, MSN Messenger og hva det måtte være.

EDIT: Så at du fant det ut, men her er i hvert fall en løsning for andre. Post løsningene!

Endret av Kaffomann

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...