Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2007 #1 Skrevet 4. mars 2007 Kan jenter ha sex med en de ikke finner tiltrekkende? Det kan nemlig gutter.
Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2007 #2 Skrevet 4. mars 2007 Med tilstrekkelige ølbriller eller i noen tilfeller (altså enkelte jenter) mot nok betaling, ja. Og så er det selvsagt dem som bare er ute etter et nummer. Gjelder både gutter og jenter det. På den annen side er det nok flere som heller ville hatt seg med en de fant fysisk tiltrekkende, men som man ikke er det minste interessert i å ha et forhold til.
Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2007 #3 Skrevet 4. mars 2007 Hmm, så det finnes jenter som bare er ute etter et nummer, som menn? Visste jeg ikke.
Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2007 #4 Skrevet 4. mars 2007 Innimellom er vi jo det! Visste du ikke det?!!
Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2007 #5 Skrevet 4. mars 2007 Så når dere er kåte kan dere få på med en dere finner 0 tiltrekkende, bare fordi dere er kåte? Nei, det trodde jeg var en guttegreie.
Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2007 #6 Skrevet 4. mars 2007 Teiten.. Du er vel av den oppfatning at gutter er kåtere enn jenter også, da. Vi lever ikke i gamle dager da seksualiteten til jenter ble trøkka ned, lenger.
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2007 #8 Skrevet 5. mars 2007 Hæ? Nei? Jeg visste heller ikke hva trådstarter tar opp da. Aldri hørt om en sånn type jente. Hmm. Kanskje fordi de ikke lar høre fra seg. Hmmz
Mediocre Skrevet 5. mars 2007 #9 Skrevet 5. mars 2007 Det ser nesten ut som om en gjest diskuterer med seg selv.. Fiffig! (Og dette hadde overhodet ingenting med tema å gjøre, beklager!)
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2007 #10 Skrevet 5. mars 2007 Nei, du er fiffig (; Men du skjønner hvorfor jeg gjør det... Dette kom som en total overraskelse på meg. Prøver bare å vekke andre fiffige innspill, hehe.
Gjest Pax Skrevet 5. mars 2007 #11 Skrevet 5. mars 2007 Nei. Selv om jeg har erfart at menn jeg ikke synes er attraktive edru plutselig blir det med ølbriller.
FantasDick Skrevet 6. mars 2007 #12 Skrevet 6. mars 2007 Jeg kunne aldri hatt sex med en person jeg ikke finner tiltrekkende.
MissJenny Skrevet 7. mars 2007 #13 Skrevet 7. mars 2007 jeg kunne aldri hatt sex med en som jeg ikke finner tiltrekkende, men er jeg kåt kan jeg ha sex med en jeg ikke finner tiltrekkende på alle mulige måter, som kanskje må til for at jeg skal bli forelska.... jenter er vel like kåte som gutter. men høvler ikke over like mye.
DaYdReAm Skrevet 18. mars 2007 #14 Skrevet 18. mars 2007 "jenter er vel like kåte som gutter. men høvler ikke over like mye. " hahahahahaha!! dritbra kommentar jenny! hvorfor skulle jeg gidde å høvle over noen jeg ikke finner tiltrekkende?? jeg har hørt at gutter kan ha den taktikken å pule ei de synes er stygg, å ikke angre morgenen etter nå de våkner, for de tenker " jaija jeg fikk nå pult." jeg håper dette ikke gjelder alle gutter, lavmål!!!!! jeg ble veldig sjokkert da jeg hørte dette:( noen gutter har tydligvis ikke grenser - så lenge de får seg et knull. sad but true....
Lestat Skrevet 18. mars 2007 #15 Skrevet 18. mars 2007 jeg har hørt at gutter kan ha den taktikken å pule ei de synes er stygg, å ikke angre morgenen etter nå de våkner, for de tenker " jaija jeg fikk nå pult." ← Jøss, nytt for meg. Hvorfor i alle dager skulle man gidde å ha sex med noen man ikke fant tiltrekkende på noen som helst måte ?
valentino Skrevet 18. mars 2007 #16 Skrevet 18. mars 2007 Jøss, nytt for meg. Hvorfor i alle dager skulle man gidde å ha sex med noen man ikke fant tiltrekkende på noen som helst måte ? ← Jeg kjenner da folk som gjør det. De misliker jenta så fælt at de nesten blir irriterte, men lysten på sex kommer foran.
Gjest Gjest Skrevet 19. mars 2007 #17 Skrevet 19. mars 2007 valentino, nemlig. men da blir spm som i første post, gjelder dette på lik linje for jenter? hmm
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå