Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Knustistykker
Skrevet

For en uke siden ble det slutt mellom meg og samboeren. Vi hadde vært sammen i litt over ett år. Det første året var som det ofte er turbulent, kanskje en del mer en vanlig hos oss. Men i det siste begynte det å komme seg og vi hadde det bra. Begge to var enig i å gi alt, men så for en uke siden ble det slutt. Dette tok jeg utrolig tungt. Jeg har sagt til meg selv at jeg skal få samboeren tilbake for det er en jeg elsker. Men nå er hun blitt så kald, og blir bare irritert når jeg ringer. Hun sier hun trenger tid. Men jeg klarer likevel ikke å ungå å ringe eller skrive melding til henne for den minste ting. I kveld skal vi ut sammen og jeg håper på å få snakket ut idag og jeg håper kanskje vi kan begynne å kjenne hverandre på nytt.

Finnes det noen tips om hva jeg kan gjøre for å vinne henne tilbake?

Videoannonse
Annonse
Gjest gjesta
Skrevet

det at dere skal ut sammen kan være et godt tegn, men forbered sdeg også på at hun vil bare snakke og kanskje ikke om å bli sammen igjen. Det eneste du kan gjøre er å gi henne tid, la henne finne ut av ting, selv om det betyr at du mister henne. If you love someone, set them free, if she loves you she will come back. Tror det er noe i det, iallefall da eksen maste på meg. da han ga meg tid så jeg ting mye klarere og hun vil sette pris på at du lar henne få tid.

Men la henne innimellom få vite at du elsker henne og er villig til å satse... gjør romantiske ting, men bare om hun tillater det. hvis ikke kan hun oppfatte det som mas.

Gjest Madam Felle
Skrevet

Skal du ha en sjangs til å få henne tilbake, bør du begynne å høre på det hun sier. Du kan faktisk risikere å "mase henne i hjel", sånn som du holder på nå. Og da vil du ikke ha en sjangs til å få henne tilbake.

Gå ut, snakk med andre, la henne se at du klarer å kose deg uten henne. Det kan hjelpe, selv om det sikkert ikke er det enkleste.

Gjest Blondie65
Skrevet

Du må gi henne tid til å savne deg. Slutt å sende sms i øst og vest - selv om det er vanskelig. Ha litt stolthet - vær en mann.

Du kan aldri vinne henne tilbake med mas. Det eneste du oppnår med det er at hun slutter å svare deg.

Er det slutt, vil ikke all verdens forsikringer og mas om at du elsker henne hjelpe. Dersom det er en tenkepause hun trenger må du gi henne akkurat det: rom for å tenke og tid til å savne. Hvordan skal hun greie det hvis det hagler inn med sms?

Gjest knustistykker
Skrevet

Jeg vet at jeg ikke bør mase. Er bare at jeg har så ondt nå. Trodde aldri dette forholdet betydde så mye for meg. Hun sa hun trengte tid alene, likevel kaster hun seg ut på byen med venninnen igår. Og hun venninnen er ikke kostbar for å si det sånn. Føler alt har rast sammen. Vi bodde sammen og hadde verdens skjønneste lille valp og jeg hadde verdens nydeligste kjæreste. Nå er alt revet bort, har ingen steder å bo og har et knust hjerte.

Skrevet (endret)

Jeg har vert, og kommer snart opp i samme situasjonen. Ikke mas og sms/ring. Det er så utrolig irriterende og gagner ikke deg. La hu få tid til å være alene og tenke. om hu kommer tilbake eller ikke, er uavhengig av om du maser eller ikke.

Men en ting til, for jeg har vert i hennes sko: Hvorfor vil du kjempe for å få tilbake ei som ikke vil være sammen med deg? Det skjønner jeg ikke....

Men, lykke til!

Endret av Lille my 22
Gjest knustistykker
Skrevet

Fordi jeg elsker henne. Derfor vil jeg kjempe. Hvis jeg ikke kjemper for denne jenten kommer jeg til å angre resten av livet. Skjønner bare ikke hvordan hun holdt ut i et år og når det ble bra så vil hun ikke mer.

Gjest Gjest
Skrevet
Finnes det noen tips om hva jeg kan gjøre for å vinne henne tilbake?

Si til henne at du er enig i at dere tar en pause. Si også at du gleder deg til å være fri fra forpliktelsene det er å være to. Da skjønner hun kanskje hva hun går glipp av. Hvis hun har noen som helst følelser for deg, kan dette vekke dem til live over noen uker. Men regn med at hun har seg med endel nye bare for å bli kvitt den klamme hånden du prøver å holde over henne.

Faktisk er jeg redd du har vært for patetisk til at du har noen sjanse.

Gjest knustistykker
Skrevet

hvis hun har seg med en del stykker, så er hun ikke vært å kjempe for. tviler sterkt på hun er en slik type jente.

Gjest Gjesten
Skrevet

Slett henna tlf nummer og e- postadresse om du ikkje klare å la vere å ta kontakt. Pass på å ikkje oppsøk ho. Ver roleg! Dei gongane eg har vore i hennar situasjon, og fyre ikkje har latt meg vere i fred, så har eg gått frå å vere litt usikker, til veldig, veldig sikker på at han vil eg ikkje ha, eg vil faktisk ikkje ha nåke med han å gjere igjen ein gong. Det er berre irriterande. Og det gjeld nok fleire enn meg. Om eg seier "gi meg tid" og han ikkje gjer det, så blir eg rett og slett litt sur, føler at eg ikkje blir hørt. Så ta det med ro, ikkje bli patetisk, ver ærleg på at du vil tilbake, men for gud skyld; ikkje tigg! Ikkje sutre, ikkje snakk om at du ikkje kan klare deg uten osv. Det er berre slitsomt...

Gjest knustistykker
Skrevet
Slett henna tlf nummer og e- postadresse om du ikkje klare å la vere å ta kontakt. Pass på å ikkje oppsøk ho. Ver roleg! Dei gongane eg har vore i hennar situasjon, og fyre ikkje har latt meg vere i fred, så har eg gått frå å vere litt usikker, til veldig, veldig sikker på at han vil eg ikkje ha, eg vil faktisk ikkje ha nåke med han å gjere igjen ein gong. Det er berre irriterande. Og det gjeld nok fleire enn meg. Om eg seier "gi meg tid" og han ikkje gjer det, så blir eg rett og slett litt sur, føler at eg ikkje blir hørt. Så ta det med ro, ikkje bli patetisk, ver ærleg på at du vil tilbake, men for gud skyld; ikkje tigg! Ikkje sutre, ikkje snakk om at du ikkje kan klare deg uten osv. Det er berre slitsomt...

er ikke så lett å unngå å oppsøke henne, når halvparten av tingene mine ligger i leiligheten og jeg får ikke flyttet de før jeg får et nytt sted å bo...men takk for tipsene

Gjest Bøllefrøet
Skrevet

Du må rett og slett la henne være i fred når hun har bedt om det, hvis ikke har du null sjanse til å få henne tilbake! Da føler hun bare at du ikke respekterer henne, og blir enda mer lei.

Gjest knustistykker
Skrevet

Vi får se hva som skjer i kveld når vi skal ut, kanskje jeg kan legge inn en liten sjarmoffensiv. Skal gi hun tid og fred..:)

Skrevet

Hei

Jeg vet at det ikke er lett, men du må bare puste ut og prøve å grave deg ned i jobb og venner til du har fått situasjonen litt på avstand.

Så kan du avtale å møte henne et sted dere får satt dere ned og prata ut helt privat og høre hvordan hun tenker med tanke på framtiden, men ikke press henne for da går det nok helt den ander veien....og du vil presse henne unna deg.

Fatt mot :-)

Gjest knustistykker
Skrevet

takk for tipset!! tror jeg skal følge det... noen tips om hva jeg skal gjøre når vi skal ut idag?

Gjest Blondie65
Skrevet

Jeg ville ikke gått ut jeg. Jeg kan aldri tenke meg at det blir noen positiv opplevelse for deg.

For det første har du allerede bekreftet det jeg fryktet - nemlig at du er sjalu. Du sa her i et tidligere innlegg at dersom hun hadde seg så var hun ikke verdt å kjempe for. DA er det ikke PERSONEN du er glad i men det du oppfatter som DIN EIENDEL.

For det andre er det alt for nært opp til bruddet - du går og håper at dette skal bli fantastisk gjensyn - mest sannsynlig vil hun bare ha en praktisk samtale om når du kan hente resten av tingene. Hvorfor du fremdeles ikke har gjort det etter en uke forteller meg også at du klynger deg til henne uten å gi ro.

Du håper på for mye, du er nødt til å bli skuffet.

Gjest Bøllefrøet
Skrevet

Tror også jeg ville latt være. Og ikke prøv deg på noen "sjarmoffensiv", hun blir sannsynligvis bare oppgitt over det.

Gjest Gjest
Skrevet

Avlys i kveld, og si du vil la henne tenke på det. at du er glad i henne men ikke skal ta kontakt på ei stund. IKKE mas!! Jeg kom tilbake etter trygling, men det skulle jeg aldrig gjort. Nå kommer det bare til å bli ennå verre når jeg slår opp!

Gjest Gjest_Lille my 22_*
Skrevet
Fordi jeg elsker henne. Derfor vil jeg kjempe. Hvis jeg ikke kjemper for denne jenten kommer jeg til å angre resten av livet. Skjønner bare ikke hvordan hun holdt ut i et år og når det ble bra så vil hun ikke mer.

Fordi hu var svak som meg og syntes synd på deg!

Det har ikke med kjærlighet og forhold å gjøre. Og hvis du elsker henne, la hu få frihet til å gjøre det hu vil, det hu føler for.

Skrevet
Så kan du avtale å møte henne et sted dere får satt dere ned og prata ut helt privat og høre hvordan hun tenker med tanke på framtiden

Det ville jeg aldri gjort. Hun har bestemt seg nå. Det er ingenting i verden som kan få henne til å skifte mening idag. Hvis dere "prater ut" idag, blir hun bare sikrere i sin sak. Som andre har sagt: avlys det. Bare si du er opptatt, så kan hun lure.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...