Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Er på nippet til å bestille en Teutonia s3 spirit trehjuling. Tenkte å velge svart, mest for å bare ha en stilren (?) vogn. Kan det bli varmt for maibabyen vår og ligge i svart, mon tro? Meninger om farge før jeg bestiller?

Og hvis noen har peiling på forskjellen på vanlig design og fashion-design på teutonia-vogna, så er jeg lutter øre. De ser jo helt like ut. :klø:

edit: Eneste jeg har funnet ut er at kalesjen til fasiondesign ikke har for inni. Er det kjekt å ha, kanskje? (Ja, jeg er litt grønn på dette. ;) )

Og så er det visst litt forskjell på om en skal velge borrelås eller glidelås på kalesjen.. Så hvis jeg velger ensfarget, blir det (bråkete?) borrelås. Meninger?

Endret av Kakao
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt svart vogn til mine to. Det eneste jeg passet litt på, var at den ikke stod direkte i solen. Mest pga solbleking da - hehe

Skrevet (endret)

Svart er vel greit, men det er litt kjedelig da... midt i solen skal ikke vogner med barn i stå uansett.

Edit: skrivefeil

Endret av Tusenfryd
Skrevet

Jeg har den sorte Teutonia Spirit. Synes den er veldig fin. Hvis du ikke setter den midt i solen så bør den ikke være varmere enn alle marineblå vognene det er så mange av. De skal jo uansett stå i skyggen. Vognen har også luftenett bak slik at du får gjennomtrekk på varme dager.

Skrevet
Jeg har den sorte Teutonia Spirit. Synes den er veldig fin.

Vognen har også luftenett bak slik at du får gjennomtrekk på varme dager.

Har du den vanlige sorte modellen, eller den sorte fashion-modellen?

Skrevet

Tänk på att en svart eller mörk vagn syns sämre på mörka kvällar. Visst krävs det reflexer också men mörkt tyg syns sämre av även cyklister.

Värmen skulle jag inte oroa mig för så mycket. Vagnen ska inte stå i solen deiekt ändå och om du är ute och triller en varm sommardag är det nog mest barnets klädsel du bör tänka på

Gjest "gjest"
Skrevet

Jeg synes ei barnevogn skal være rød.

Skrevet

Vår vogn er beige, synes det går godt til begge kjønn. (Bugaboo camelon)

Synes det er mange som har svarte vogner, blir kanskje litt kjedelig i lengden? Er jo ganske så mange spreke farger der ute på markedet, og grønt og rødt kan man da bruke til både gutt og jente :)

Skrevet

Jeg forstår ikke at "alle" vil ha svarte og blå vonger, synes det kan bli litt kjedelig. Selv valgte jeg rød fordi den ses godt i trafikken så er det få som har rød.

Skrevet

marineblå er visst lettest å få solgt igjen

Skrevet
Har du den vanlige sorte modellen, eller den sorte fashion-modellen?

Har svart på PMen din.

Når det gjelder farge så er jo det smak og behag. Jeg liker sort og har kjøpt sort vogn. Så på en del vogner i spreke farger, men det er ikke helt meg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...