lillesky Skrevet 4. mars 2007 #1 Skrevet 4. mars 2007 Hvilke sanger har du på din iPod nå? Her er det jeg hører på nå (litt forskjellige): Smile-Lily Allen This Love-Maroon 5 Je ne t'aime plus- Manu Chau I'd Rather Dance With You-Kings Of Convenience Changes-Kelly Osbourne (w/Ozzy) Super Duper Love- Joss Stone Hallelujah-Jeff Buckley You're Beautiful-James Blunt Sick And Tired -Anastacia All Good Things Come To An End-Nelly Furtado Aicha-Outlandish Hun Er Fri-Raga Rockers Triptico-Gotan Project Bongo Bong-Manu Chao Clandestino-Manu Chao Dancing in the Backyard-Minor Majority ft. Karen Jo Fields Høydepunkt-Raga Rockers Barrie For Billy Mackenzie-Rockettothesky ff-kent These Words-Natasha Bedingfield Det löser sig-Timbuktu Karmakontot-Timbuktu
Gjest *Tara* Skrevet 4. mars 2007 #2 Skrevet 4. mars 2007 Endel Vamp-musikk ... ellers musikk som klinger bra og som får meg til å trø til litt ekstra når jeg sykler til og fra jobben.
Gjest DyneTryne Skrevet 4. mars 2007 #3 Skrevet 4. mars 2007 Alt av mars volta, alt av at the drive-in, alt av de facto. Jeg koser meg med mp3en ;D
Anglofil Skrevet 4. mars 2007 #4 Skrevet 4. mars 2007 (endret) Vel, jeg har 3100 sanger på min MP3-spiller for øyeblikket (ikke full enda), så det ville blitt for mye å liste opp. Men det går mye i Frank Sinatra, Rammstein, Jewel, lydbøker, Damien Rice, Jamie Cullum, Tim Christensen, Randy Crawford, Postgirobygget, Vamp, Texas, Nat King Cole, The Beatles, The Corrs, Jim Stärk osv. Mvh Yvonne Endret 4. mars 2007 av yvonne
Gjest Lanyah Skrevet 4. mars 2007 #5 Skrevet 4. mars 2007 Jeg har Cascada, HIM, Global Deejay, Yolanda Adams, Lasgo. Skal fylle på mer, men vet ikke helt hva...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå