Gjest Primula Skrevet 4. mars 2007 #1 Skrevet 4. mars 2007 Vi skulle egentlig ha koteletter til middag idag. Men nå får vi plutselig middagsgjester ( liker ikke sånne som inviterer seg selv på middag, men det er nå en annen sak..) Spørsmålet da er som følger: Siden jeg ikke har nok koteletter til alle, men allerede har tatt dem opp og tint dem, kan jeg ha dem i en lapskaus sammen med kjøttpølser? Hva bør jeg gjøre med kjøttet da? Bør jeg skjære dem i biter og steke dem i panna før jeg tilsetter dem i lapskausen? Eller koke dem? Eller ha dem rett i lapskausen? Hva ville dere gjort? Og forresten; er det godt med koteletter i lapskus..?
Gjest bada Skrevet 4. mars 2007 #2 Skrevet 4. mars 2007 Det burde ikke være noe problem å bruke koteletter i lapskaus. Jeg ville ha delt dem opp i passende biter, stekt dem, og så tilsatt dem i lapskausen.
Rebelle Skrevet 4. mars 2007 #3 Skrevet 4. mars 2007 Enig med bada Så lenge du passer på å steke og ikke koke kotelettene etter å ha delt de opp i biter så burde det ikke være noe problem i det heletatt. Bare pass på at de ikke svømmer i fett når du steker, og ikke krydre.
Brunhilde Skrevet 4. mars 2007 #4 Skrevet 4. mars 2007 Jeg ville nok velge brun lapskaus og jeg skulle ha koteletter oppi, men kan tenke meg at det ville bli godt da. Koteletter i lys lapskaus høres litt uvant ut for meg, men mulig det også vil smake.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå