Gå til innhold

Koteletter i lapskaus?

Anbefalte innlegg

Gjest Primula
Skrevet

Vi skulle egentlig ha koteletter til middag idag. Men nå får vi plutselig middagsgjester ( liker ikke sånne som inviterer seg selv på middag, men det er nå en annen sak..)

Spørsmålet da er som følger: Siden jeg ikke har nok koteletter til alle, men allerede har tatt dem opp og tint dem, kan jeg ha dem i en lapskaus sammen med kjøttpølser? Hva bør jeg gjøre med kjøttet da? Bør jeg skjære dem i biter og steke dem i panna før jeg tilsetter dem i lapskausen? Eller koke dem? Eller ha dem rett i lapskausen? Hva ville dere gjort? Og forresten; er det godt med koteletter i lapskus..? :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det burde ikke være noe problem å bruke koteletter i lapskaus. Jeg ville ha delt dem opp i passende biter, stekt dem, og så tilsatt dem i lapskausen.

Skrevet

Enig med bada Så lenge du passer på å steke og ikke koke kotelettene etter å ha delt de opp i biter så burde det ikke være noe problem i det heletatt. Bare pass på at de ikke svømmer i fett når du steker, og ikke krydre.

Skrevet

Jeg ville nok velge brun lapskaus og jeg skulle ha koteletter oppi, men kan tenke meg at det ville bli godt da. Koteletter i lys lapskaus høres litt uvant ut for meg, men mulig det også vil smake.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...