fil Skrevet 4. mars 2007 #1 Skrevet 4. mars 2007 Har en laptop Dell og O-en på tastaturet er blitt så treg. Mange ganger når jeg skriver henger ikke bokstaven med. Skal jeg feks skrive "moderator" blir det bare "mderatr". Hva er feil? Noe jeg kan gjøre?
Dru Skrevet 4. mars 2007 #2 Skrevet 4. mars 2007 Mest sannsynlig ligger det en smule eller lignende under tasten. Jeg vet ikke hvordan tastaturene til Dell er, men normalt sett er det ikke så vanskelig å plukke av taster og gjøre rent under dem.
Gjest Blanca Skrevet 4. mars 2007 #4 Skrevet 4. mars 2007 Kjøp en slik ! ← Det var en snedig, liten sak. Har alltid lurt på hvordan jeg skal få renset stereo og pc for støv og skitt, og her var svaret.
fil Skrevet 5. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. mars 2007 Kan jeg bare pelle opp o-en? Blir ingenting ødelagt? Ser ikke bort fra at det ligger diverse rusk der nede, nei.
Dru Skrevet 5. mars 2007 #6 Skrevet 5. mars 2007 (endret) Jeg kan ikke garantere at ingenting blir ødelagt, men det er iallfall sånn jeg har gjort det når mine taster blir treige. @Maxagaze. Jeg vet hva jeg gjør, og kameraet kostet next to nothing. Endret 5. mars 2007 av Druscilla
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå