Karmøy Skrevet 4. mars 2007 #1 Skrevet 4. mars 2007 Er på jakt etter litt store (ca 1 m x 70 cm/1m), fargerike bilder å ha på veggen i stua. De må være litt moderne og MÅ inneholde rødt. Vil "sprite" opp stua vår litt som har en litt gammeldags stil. De må gjerne være sånn lerret strekt på treramme uten ramme rundt. Lurer på hvor jeg kan få tak i noen som ikke er så dyre...noen som kan hjelpe??
Bustetroll Skrevet 4. mars 2007 #3 Skrevet 4. mars 2007 Ikea er jo et alternativ. Hvis ikke kan du jo få noen, feks kunststudenter til å male til deg? Kommer jo helt an på hva som "ikke er så dyrt" da.
loop Skrevet 4. mars 2007 #4 Skrevet 4. mars 2007 (endret) hei, jeg maler bilder på slike lerret som du beskriver. Har et på hjemmesiden i min i de farger og format du ønsker. Multimedia Uten Like, som er en olje/collage på heltrukket lerret 90x70. Prisen er 5500 med tykk stålramme, uten ramme (bildet er malt på sidene og er fint uten ramme) kan det selges endel rimligere. http://home.online.no/~janehupe/malerier.cfm Rødt er imidlertid en farge som stjeler veldig mye lys og derfor nærmest umulig å gjenfotografere. Fotoene er derfor bare veiledene, bildene har mye mer dybde og detalj enn det som vises. Har atelier i Fredrikstad om du skulle være interessert og ha mulighet til å komme innom. Er også endel i Oslo om det er et altarnativ. Andre steder å lete etter kunst, også til en lavere pris er på http://www.fineart.no/ Der kan du være veldig heldig, og grafikk har oftere lavere pris enn maleri, selvom formatene ofte er mindre enn de du etterlyser. I alle fall, takk for oppmerksomheten. Endret 4. mars 2007 av loop
gaja Skrevet 6. mars 2007 #5 Skrevet 6. mars 2007 flotte bilder, loop! Spørs om jeg må ta en tur til fr.stad en dag
Chelsea Skrevet 7. mars 2007 #6 Skrevet 7. mars 2007 Se Galleri Markveien De har hatt en del bilder i rødt. Disse er ikke på lerret, tror de bare maler på treplater.
Elodi Skrevet 7. mars 2007 #7 Skrevet 7. mars 2007 Hei Loop! Vil bare si at jeg synes bildene dine er utrolig flotte!
loop Skrevet 8. mars 2007 #8 Skrevet 8. mars 2007 gaja og Elodi; tusen takk for hyggelige tilbakemeldinger. Betyr mye.
fia Skrevet 27. august 2007 #10 Skrevet 27. august 2007 Er på jakt etter litt store (ca 1 m x 70 cm/1m), fargerike bilder å ha på veggen i stua. De må være litt moderne og MÅ inneholde rødt. Vil "sprite" opp stua vår litt som har en litt gammeldags stil. De må gjerne være sånn lerret strekt på treramme uten ramme rundt. Lurer på hvor jeg kan få tak i noen som ikke er så dyre...noen som kan hjelpe?? hei, se på palettklubb-siden eller kunstbutikken til www.kunstforalle.no - det er så utrolig mye fint der :-)
Gjest Gjest Skrevet 30. mai 2009 #12 Skrevet 30. mai 2009 DirtyDuckling kan du jo også se på. Der kan du velge bilde du liker, så velger du selv format og lerretstype
Gjest Gjest_Hanne_* Skrevet 30. mai 2009 #13 Skrevet 30. mai 2009 Jeg er også interessert i dette men vil ha malerier på lerret, helst i Oslo/Akershus/Østfold-området.
Chelsea Skrevet 30. mai 2009 #14 Skrevet 30. mai 2009 Jeg var på Galleri Markveien i dag faktisk (og jeg har tidligere anbefalt dem i denne tråden). Dessverre hadde de ingen bilder som akkurat passet for oss nå mht farger, men de hadde mye fint til fine priser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå