Metis Skrevet 3. mars 2007 #1 Skrevet 3. mars 2007 I dag bruker jeg dermalogicas spesial cleansing gel, og i tillegg til denne bruker jeg dermalogicas eye make up remover. Har lyst til å skifte over til MDs produkter, og i den forbindelse lurer jeg på om facial cleanseren deres også fjerner øyesminken eller om jeg må kjøpe dette i tillegg? Synes nemlig det var så rart at de ikke har egen øyesminkefjerner. Har stilt et spørsmål om bruk av facial lotion og solfaktor i en annen tråd, men ikke fått svar, så prøver igjen nå.....Jeg lurer rett og slett på om dere som bruker facial lotion alltid bruker solfaktor i tillegg? Har selv bestilt dette i dag, men må innrømme at jeg synes det kan bli litt i overkant med rens, korrekter, fuktighet og solfaktor minst to ganger om dagen......skal jo ha tid til å sminke meg også....
Quirky Skrevet 3. mars 2007 #2 Skrevet 3. mars 2007 (endret) Jeg synes ikke facial cleanser fjerner sminke spesielt godt, så jeg fjerner øyensminke og foundation med ansiktsservietter først. Jeg bruker foundation med solfaktor, men ingenting annet nå om vinteren. Til våren må jeg nok gå til innkjøp av solkrem fra MD. Endret 3. mars 2007 av Quirky
Gjest Deception Skrevet 4. mars 2007 #3 Skrevet 4. mars 2007 Det er dessuten lurt å kutte Facial Lotion et par uker i forkant hvis du vet at du skal til Syden, for eksempel. Jeg ville holdt Facial Cleanser laaangt unna øynene pga. glykolsyren.
Quirky Skrevet 4. mars 2007 #4 Skrevet 4. mars 2007 Jeg ville holdt Facial Cleanser laaangt unna øynene pga. glykolsyren. ← Viktig poeng, som jeg glemte å nevne.
kitekatt Skrevet 4. mars 2007 #5 Skrevet 4. mars 2007 Bruker også foundation med solfaktor, ellers solkremen til MD eller Sun Booster fra Dermalogica (men den like rjeg ikke så godt, synes den blir litt fet). En sjelden gang har jeg glemt å ha på faktor når jeg skulle ut, men prøver å huske på det. Synes du det blir mye og du bruker foundation/ farget dagkrem kan du jo bruke en som har faktor. Endel vanlige dagkremer har også dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå