Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en ganske ung hud, og det irriterer meg at jeg i løpet av den siste tiden har fått synlige porer. Ikke bare på nesen, men også på kinnene ved nesen.

Produkter jeg bruker er Dermalogica og MD Formulation. Fondation i fra ID...

Noen som vet om gode produkter som gjør porer mindre framtredende??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sliter også med store porer. Noen som har råd?

Skrevet

Samme her. Men jeg satt å tiitet på Strawberry forleden, og mange serier har jo diverse "pore-minimaizer"-produker. Er det noen som har erfaring med bruk av slike?

Skrevet

Jeg trenger også råd mot dette :tristbla:

Skrevet

Ingen som har tips??

Har bestil CLINIQUE PORE MINIMIZER Instant Perfector NEW på nettet. Skal si i fra om det gir noen virkning..

Skrevet

Gleder meg till å høre om resultatet. Håper det virker :)

Gjest Epona
Skrevet (endret)

Har bestil CLINIQUE PORE MINIMIZER Instant Perfector NEW på nettet. Skal si i fra om det gir noen virkning..

Jeg har prøvd denne, og den virker kun som en "sparkel" som fyller porene, slik at huden ser glattere og jevnere ut. Har overhodet ingen effekt på huden, for de som måtte tro det. Store porer har man genetisk, og det kan man ikke gjøre noe med med kremer på utsiden.

...desverre... :sur: For jeg sliter med samme problem..

Endret av Epona
Skrevet

Jeg har en Pore Minimizer fra Biotherm. Bruker den ikke alltid, for jeg syns den lukter alkohol og virker ganske sterk. Men jeg føler selv at porene mine trekker seg sammen, bruker den før fuktighetskrem og dekker så med foundation. Blir ganske bra faktisk.

Gjest Kardemomme
Skrevet

Jeg bruker en dyprens fra Chanel og den er helt magisk mot uren hud!

Har også en ansiktsvask og en krem fra Aco som skal minske porer og det funker bra på min hud.

Skrevet

hva med grønnleire... skal det hjelpe??

har enmlig samme problemet å vurderer å kjøpe en sånn maske..

Skrevet
Jeg har prøvd denne, og den virker kun som en "sparkel" som fyller porene, slik at huden ser glattere og jevnere ut. Har overhodet ingen effekt på huden, for de som måtte tro det. Store porer har man genetisk, og det kan man ikke gjøre noe med med kremer på utsiden.

...desverre...  :sur: For jeg sliter med samme problem..

Hm... litt sent svar. Har allerede bestilt den :sur:

Men dersom den fungerer som spakkel, og gjør at porene ikke vises så godt, så gjør det kanskje at fondation ser litt bedre ut??

Vel, får prøve så får jeg se...

Skrevet

Den Pore Minimizeren fra Clinique har jeg også, og jeg vil absolutt karakterisere den som sminke, hvis du skjønner. Den fungerer som sparkel ja. Jeg er veldig fornøyd med den jeg. Nå bruker ikke jeg foundation, men dette er en god mellomting synes jeg, som gir et naturlig resultat.

Skrevet

Jeg har også prøvd Pore Minimizeren fra Clinique, og ja, den fungerte som sparkel. Sparkel som tettet igjen porene :forvirret:

Skrevet
Den Pore Minimizeren fra Clinique har jeg også, og jeg vil absolutt karakterisere den som sminke, hvis du skjønner. Den fungerer som sparkel ja. Jeg er veldig fornøyd med den jeg. Nå bruker ikke jeg foundation, men dette er en god mellomting synes jeg, som gir et naturlig resultat.

Men det er vel ikke farge i den?

Skrevet
Men det er vel ikke farge i den?

Den blir liggende som et hvitt pudderlag på huden..

Skrevet
Den blir liggende som et hvitt pudderlag på huden..

Off!! :tristbla:

Skrevet (endret)
Off!!  :tristbla:

Nå kan det jo hende at den fungerer for deg, men jeg måtte gi opp min. Det kan ha vært noe med foundationen som jeg brukte da, men det var umulig å påføre foundation oppå denne kremen. Det ble altfor tørt og så virkelig ille ut.

Men prøv den du, kanskje den er svaret på dine bønner :)

EDIT; Jeg ble litt usikker på om jeg snakker om samme produkt som noen ovenfor, det finnes visst flere typer. Jeg har denne

Endret av venus*
Skrevet

Okei, for dere som vil ha et litt rimelige alternativ:

Jeg bruker SebaMed fra apoteket, renseskum, og den har gjort underverker med huden min. Jeg har alltid hatt veldig fet og uren hud, har alltid en eller annen kvise gående, men etter at jeg begynte med denne så er det mer eller mindre borte!

Jeg har også problemer med litt store porer, men det ser hvertfall mye bedre ut nå enn før.

Gjest Miss_alexandria
Skrevet
Nå kan det jo hende at den fungerer for deg, men jeg måtte gi opp min. Det kan ha vært noe med foundationen som jeg brukte da, men det var umulig å påføre foundation oppå denne kremen. Det ble altfor tørt og så virkelig ille ut.

Men prøv den du, kanskje den er svaret på dine bønner :)

EDIT; Jeg ble litt usikker på om jeg snakker om samme produkt som noen ovenfor, det finnes visst flere typer. Jeg har denne

Jeg har den samme. Jeg håpte porene mine skulle bli mindre, men jeg så ingen forskjell :sur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...