treningsjenta Skrevet 3. mars 2007 #1 Skrevet 3. mars 2007 http://www.side2.no/mote/article879547.ece hun lyse jenta med skikkelig krøller i håret... .sjekk den magen a jeg vil og ha sånn!! hvordan i h**** får man det???????? nesten så jeg pådrar meg en omgangssjuke frivillig her for å gå ned noen kilo
Gjest Hilde K S Skrevet 4. mars 2007 #3 Skrevet 4. mars 2007 Jeg har sånn mage når jeg er for tynn. Det er bare en kombinasjon av muskler og manglende fett. Legg også merke til at hoftebeina og brystbeina synes. Når hun vrir litt på seg, så synes sannsynigvis ribbeina også. Tro meg; det er ikke verdt å være så tynn.
Frøken Freken Skrevet 4. mars 2007 #4 Skrevet 4. mars 2007 (endret) Jeg syntes ikke det var så fint jeg.... Ble litt for lite mye muskler og litt for lite fett etter min smak. Edit. Hmm, tror jeg så på feil bilde.. Men samme det, poenget er at jeg synes det er fint med litt fett, ikke pent hvis bein stikker ut uansett hvordan man vrir seg. Endret 4. mars 2007 av Frøken Freken
Gjest DyneTryne Skrevet 4. mars 2007 #6 Skrevet 4. mars 2007 Jeg har også sånn mage, og det er pga slike svar jeg gruer meg til å ta av meg klærne når jeg skal ha sex Hva er galt i å være tynn så lenge en er født sånn og ikke klarer å legge på seg? Svar til trådstartern; Vær i bevegelse, spis lite og sunt. Det er iallfall det jeg gjør, og det er jo egentlig ikke til å anbefale. Min kropp er bare bygd opp sånn.-
Gjest Gjest 1 Skrevet 4. mars 2007 #7 Skrevet 4. mars 2007 http://www.side2.no/mote/article879547.ece hun lyse jenta med skikkelig krøller i håret... .sjekk den magen a jeg vil og ha sånn!! hvordan i h**** får man det???????? nesten så jeg pådrar meg en omgangssjuke frivillig her for å gå ned noen kilo ← Grei nok, har sett mange som er penere... Du må trene, jogge og atter trene
Gjest Catwoman Skrevet 4. mars 2007 #8 Skrevet 4. mars 2007 Er ikke helt sikker på hvem mage du mente - litt enklere når man linker rett til bilde Men er det denne: http://pub.tv2.no/multimedia/slideshow/116001/6.jpg
Twigi Skrevet 4. mars 2007 #9 Skrevet 4. mars 2007 Jeg har også sånn mage, og det er pga slike svar jeg gruer meg til å ta av meg klærne når jeg skal ha sex Hva er galt i å være tynn så lenge en er født sånn og ikke klarer å legge på seg? Ikke hør på dem. Det er veldig mye misunnelse ute og går. Jeg har ønsket meg slik mage helt siden jeg hadde det som 25-åring..... Vet jeg kan få det til hvis jeg både trener og spiser fornuftig. Det er jo trist da, hvis du er redd for å ta av deg klærne før sex med denne magen - de fleste av oss har komplekser av en helt annen art når vi kler av oss for kjæresten........ Hva er bra nok da, liksom? Sjansen er vel relativt stor for at den vi skal ha sex med synes vi er fine uansett, er den ikke? *håper* Til trådstarter. Min erfaring er at mye av denne effekten kommer av tonede sidemuskler. Jeg synes jeg får veldig rask uttelling på dette gjennom Pilatestrening hjemme på stuegulvet - ser ofte forskjell etter 4-6 ganger. Men selvfølgelig - ikke for mye fett da, det hjelper jo ikke med magemuskler hvis de er fullstendig innpakket......
Gjest DyneTryne Skrevet 4. mars 2007 #10 Skrevet 4. mars 2007 Det er nå heldigvis ikke sånn überangst, men mer sånn "Du er sikker på at du tåler å se meg naken?" "Du føler ikke du knuller på et afrikabarn nå?" og det er jo litt av en moodkiller Sånn er det når en blir usikker på seg selv. Tror ikke de er misunnelige, tror de rett og slett synes det er stygt, og at det er om å gjøre å få fram meningene sine. Hurra for ytringsfrihet i hytt og pine.
Twigi Skrevet 4. mars 2007 #11 Skrevet 4. mars 2007 Det er nå heldigvis ikke sånn überangst, men mer sånn "Du er sikker på at du tåler å se meg naken?" "Du føler ikke du knuller på et afrikabarn nå?" og det er jo litt av en moodkiller Sånn er det når en blir usikker på seg selv. Tror ikke de er misunnelige, tror de rett og slett synes det er stygt, og at det er om å gjøre å få fram meningene sine. Hurra for ytringsfrihet i hytt og pine. ← Hva svarer gutta når du spør slik? "Joda, jeg synes du ser forj** ut, men jeg lukker øynene og lar det stå til"? Neppe. Ta til deg de komplimentene du får, du. Det viktigste er å se det positive i egen kropp, uansett. Folk liker forskjellige ting, noen gutter 8(og jenter) liker de som er lubne, noen liker de som er tynne, noen liker de som er muskuløse - heldigvis.
Fruktig Skrevet 4. mars 2007 #12 Skrevet 4. mars 2007 Jeg vil også ha sånn tynn mage. Målet til sommern!
aline Skrevet 4. mars 2007 #13 Skrevet 4. mars 2007 man MÅ faktisk ikke være stygt tynn for å ha slik mage, jeg får selv tilnærmet den typen mage når jeg er flink og trener mye og riktig og spiser rett både ang mengde, hyppighet og sunt. har også ribben som synes og brystben som synes, bruker likevel stadig L eller 40 i klær, har liksom ikke noe med at man nødvendigvis er styggtynn bare fordi man har en kropp som gjør at bein synes noen plasser og at fett og muskler legger seg slik. personlig tror jeg det har mye med gener å gjøre, ikke alle KAN få en slik mage, uansett hvordan de spiser eller trener, rett og slett fordi de ikke er bygget slik. På lik linje med at noen kan få slik mage uten særlig trening eller tanke på kosthold, rett og slett fordi de er bygget slik. også atter andre som har gener som gjør at de kan bli slik ved rett trening og kosthold. hos meg legger fettet seg i liten grad på magen, ergo skal det også mindre til før magen ser trent ut, likevel kommer lett hofter, rumpe og kjærlighetshåndtak, når jeg ikke trener nok og spiser rett. TS.; har du gener for det, så får du slik mage ved å trene, trene og atter trene (for min del trenger jeg både kondisjonstrening og styrke, hyppig og variert. Danser, går lange, raske turer, trener på elipsemaskin og trener ren styrketrening, fire til seks dager i uka. Samt spise, sunt og små posjoner, ca hver tredje, maks fjerde, time, ikke godteri annet en litt på en eller to dager i uka, drikke mye)
Gjest Hilde K S Skrevet 4. mars 2007 #14 Skrevet 4. mars 2007 Det aline sier er vel riktig. Jeg bruker xs de periodene brystbeina og ribbina synes. Da jeg brukte størrelse L/XL var jeg 20 kilo tyngre.
treningsjenta Skrevet 7. mars 2007 Forfatter #15 Skrevet 7. mars 2007 for meg er dette drømmemagen ja.... jeg har en slik (nesten) lignende mage når jeg står opp om morran og ikke har spist noen ting....da stikker tilogmed mine ribbein ut. MEN så fort jeg stapper i meg noe så eser det ut. dessuten er den alltid est ut i rngen under navlen... hva kommer det av?
pellegrino Skrevet 9. mars 2007 #16 Skrevet 9. mars 2007 En sånn mage har jeg også... under all polstringa (haha) Jeg ønsker meg en sånn mage som Shakira har, jeg.
Spiralis Skrevet 9. mars 2007 #17 Skrevet 9. mars 2007 (endret) For tynn etter min smak. Jeg liker damer med litt mer fett på kroppen. Syntes det ser unaturlig ut med helt flat, skrapa mage hvor man kan telle muskelfibere. En søt liten kulemage på kvinner er noe av det mest sexy jeg vet om Endret 9. mars 2007 av Spiralis
Gjest Perfekt biff Skrevet 10. mars 2007 #18 Skrevet 10. mars 2007 Jeg synes ikke det er så fint med så tynne mager. Er mer fan av mager med innovernavler også.. Liker denne ganske godt: Jennifer lopez
Amalie_85 Skrevet 10. mars 2007 #19 Skrevet 10. mars 2007 jeg vil og ha nesten sånn mage men visst jeg får det kommer vel ræva mi til å se dobbelt så stor ut
Annie70 Skrevet 11. mars 2007 #20 Skrevet 11. mars 2007 Jeg har også sånn mage, og det er pga slike svar jeg gruer meg til å ta av meg klærne når jeg skal ha sex Hva er galt i å være tynn så lenge en er født sånn og ikke klarer å legge på seg? Svar til trådstartern; Vær i bevegelse, spis lite og sunt. Det er iallfall det jeg gjør, og det er jo egentlig ikke til å anbefale. Min kropp er bare bygd opp sånn.- ← Signeres Greit at dere som har litt ekstra vil finne måter å hevde dere selv på, men ikke gjør det på en slik måte at dere tråkker på oss som er slik fra naturens side og som nærmest kunne "drept" for et par kilo ekstra. Selv er jeg over 1,70 høy og veier fra 50-52 kilo, aldri mer, aldri mindre.... uansett hva jeg måtte foreta meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå