Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jippi, endelig har det kommet en fantastisk god brus uten sukker! Jeg snakker om Fanta med eple og pære. Den er virkelig søt og god, men har bare 3 kcal :klappe: Noen andre som har testet den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, men det hørtes godt ut! Jeg har hatt litt dilla på den grønne Olden, Boble er det vel den heter, men det er ikke så mange plasser den selges. Kanskje jeg får en ny favoritt?

Gjest Bøllefrøet
Skrevet

Den var ganske god ja :)

Skrevet

Synes en var ganske god, men jeg foretrekker Mozell Light som er ren eplesmak. Synes pæresmaken i Fanta ble litt "forstyrrende".

Gjest Tessmira
Skrevet

Jeg synes også denne var ganske god :-D

Gjest *Magica*
Skrevet

Sorry - ingen lightbrus er god.

Gjest niomi
Skrevet

Ja, den er skikkelig god - smaker nesten litt som pæreis! :sikle:

Gjest Dallandra
Skrevet
Ja, den er skikkelig god - smaker nesten litt som pæreis! :sikle:

Lurer på om de har den på bensinstasjonen her nede... for det der høres virkelig ut som det kan være noe for meg...

Gjest Tang Lung
Skrevet

Brus uten sukker = dassvann....æsj , skulle vært forbudt å kalle det ekte brus :frustrert:

Shio fersken var jo god men den forsvant jo hundreørten år siden :/

Gjest Deception
Skrevet

Det er også min nye favoritt; jeg trenger en pause fra svart brus. Men den er veldig søt, synes jeg, og veldig mettende på en merkelig måte.

Skrevet

Jeg prøvde den og har ikke helt bestemt meg for om jeg likte den eller ikke. Kommer nok til å kjøpe den igjen, men jeg drikker som regel ikke mer enn kanskje halvannen liter brus i løpet av en uke, så det blir nok en stund til.

Skrevet

Noen av oss har ikke så mye valg. ;)

Skrevet

Jeg henger meg på det Arkana sier, for det er ikke alle som kan drikke Cola hele tiden. Jeg har selv vært avhengig av Cola, jeg drakk det hver eneste dag. Da jeg sluttet med det så gikk jeg fort ned 5 kg. Nå drikker jeg det bare en dag i uka (i dag, søndag faktisk ;) ) og holder meg til sukkerfritt resten av tiden. Jeg er enig i at sukkerfri brus ikke smaker det samme som de med sukker. Men det finnes andre fordeler. Hva er det forresten med mannfolk og deres aversjon mot sukkerfri brus?

Skrevet

Jeg og likte den fantaen så lenge den er helt kald.

Men jeg må si at Mozell faktisk er bedre.

Gjest gjesta
Skrevet

Jeg syntes den var kjempegod, men den må være kald.

Gjest DyneTryne
Skrevet

Rettelse; Ingen brus er god.

Skrevet

Vi prøvde denne brusen i dag etter tips fra denne tråden, og syntes den var kjempegod! Vi drikker lite brus for tiden (prøver å være flinke), men fint med et sunnere alternativ når vi først skal ha :)

Skrevet

Synes den var ganske god jeg også, flott med lightbrus i nye smaker som også selges som 0,5l.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...