Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

hei, er det noen som har tatt en sånn madonna- piercing? var den vond og mye kostet den? jeg har så lyst å ta en sånn...

håper noen kan svare meg..

klem...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor er en Madonna-piercing?? Er ikke så inn i dette jeg, selv om jeg en gang i tiden, da jeg var 17, tok en spike/labret. Det mikroskopiske arret irriterer meg den dag i dag. :P

Gjest Anonymous
Skrevet

skal vi se om jeg klarer forklare det... det er en sånn over leppen, ved siden av nesen.. der som madona har den berømte føflekken sin... skjønner du hva jeg mener?....

Gjest Anonymous
Skrevet

Aha, da har jeg fått plassert den. Min søster tok faktisk en slik en samtidig med at jeg fikk tatt en labret. (I hakegropa). Det var ikke spesielt vondt for mitt vedkommende, men det er jo mulig at huden er mer følsom over leppene. Søstra mi var i alle fall rolig og berhersket :blunke:

Den du har tenkt å ta er vel noe av det peneste sånn plasseringsmessig, synes jeg. Dessverre husker jeg ikke prisen, er 6-7 år siden jeg pierca meg. Hadde den i ca. ett år, men så gikk jeg lei..

Gjest Anonymous
Skrevet

takk for svaret. jeg selv synes at det er ganske fint med en sånn. har i øyenbrynet og i navlen fra før av. men har så lyst på en sånn en også... er det noen andre som vet prisen, og om du blir veldig hoven, og om det må skiftest etter noen uker??...

Skrevet

I overleppen på høyre/venstre side mener du? Jeg har en på venstre side. Nei, jeg synes ikke den var vond å ta, men pierceren måtte stikke to ganger på meg siden han ikke fikk inn labreten etter stikket. :lol:

Jeg fikk bytte til en kortere etter 4 uker, og da fikk jeg mindre kule også. ;)

Og ja, jeg synes det er kjempefint der! :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Tusen takk for svaret ditt Kira. Ja, jeg regnet med at en måtte inn igjen og bytte til en mindre en etter noen uker. Hvor mye kostet det? Og er det noe spesiell rensing en må gjøre etterpå? Eller er det bare det vanlige, slik som jeg har hatt med de to andre mine? Jeg tenkte siden den sitter oven i munnen?...Håper du kan svare meg på dette også..

Ha forresten en fin dag alle sammen.

Klemz

• 3 måneder senere...
Skrevet

Så ikke denne tråden før nå, jeg. :o

Jeg betalte 500 for min. Du kan rense med vanlig listerine i munnen, og klorhexidin utenfor, altså rundt piercingen. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...