Shanka Skrevet 3. mars 2007 #1 Skrevet 3. mars 2007 Er det meningen at man skal ha noe under solpudderet for best resultat? Jeg tenker da på foundation eller pudder? Men om sommeren så er det så mye styr med å påføre foundtation hver dag, vil gjerne ha det enklest mulig, men bruker solpudder hver dag, men lurer på om det kanskje er fint å bruke lyst pudder som underlag, hvis det er fint? Noen som vet?
Timia Skrevet 3. mars 2007 #2 Skrevet 3. mars 2007 (endret) Jeg bruker solpudder en gang iblandt uten noe underlag. Merker ikke noe forskjell i virkning eller varighet om jeg bruker foundation eller ikke. Endret 3. mars 2007 av Timia
~Mrs.Valentine~ Skrevet 3. mars 2007 #3 Skrevet 3. mars 2007 Jeg bruker solpudder så godt som hver dag- og til hverdags har jeg nesten aldri foundation under, og resultater blir like fint, det. Men jeg synes det sitter lenger hvis jeg har noe under, derfor bruke jeg primer fra ModelCo.
Gjest Deception Skrevet 3. mars 2007 #4 Skrevet 3. mars 2007 Jeg bruker gjerne solpudder rett over fuktighetskrem, og synes det blir like bra som om jeg har foundation eller pudder under. Bare pass på at kremen får trekke godt inn først.
Mediocre Skrevet 3. mars 2007 #5 Skrevet 3. mars 2007 Da lurer jeg litt på hvilket solpudder dere bruker? Noen som har bronze/shimmering beads fra Body Shop ?
Timia Skrevet 3. mars 2007 #6 Skrevet 3. mars 2007 Da lurer jeg litt på hvilket solpudder dere bruker? Noen som har bronze/shimmering beads fra Body Shop ? ← Jeg bruker Guerlain sitt.
Gjest Deception Skrevet 3. mars 2007 #7 Skrevet 3. mars 2007 Jeg veksler mellom Guerlain #2 og gloMinerals. Sistnevnte er litt mørkere og har endel skimmer (består av to deler).
~Mrs.Valentine~ Skrevet 3. mars 2007 #8 Skrevet 3. mars 2007 Jeg bruker for det meste Guerlain. Men Chanel og Loreal er også bra.
chanell Skrevet 3. mars 2007 #9 Skrevet 3. mars 2007 Jeg bruker Guerlain og YSL, som jeg er meget fornøyd med. Har også et fra chanel, men syntes det var litt for mye glitter i det, så kjøper ikke chanel sitt solpudder flere ganger.
Shanka Skrevet 3. mars 2007 Forfatter #10 Skrevet 3. mars 2007 Oki, i fjor sommer så brukte jeg bare solpudder uten noe under bortsett fra hudkrem da.. Men har hørt at det er fint med pudder under.. Men, trenger kanskje ikke det da Jeg bruker nå Guerlan sitt, men i fjor sommer brukte jeg YSL, var veldig fornøyd med det, masse fin farge og litt shimmer i det.. Men jeg klarte å knuse det, så måtte kjøpe ny, og da bestemte jeg meg for å prøve Guerlan sitt, men må si at YSL sitt er bedre til min hud
Gjest Gjesta Skrevet 3. mars 2007 #11 Skrevet 3. mars 2007 Jeg har guerlain sitt og brush on beads fra Body shop. For tiden bruker jeg mest gurerlain, men jeg er veldig fornøyd med begge! Vurderer å prøve det nye til bodyshop, bronzing powder tror jeg det heter. Jeg bruker aldri noe under, og det sitter masse igjen på kvelden når jeg renser ansiktet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå