Shanka Skrevet 3. mars 2007 #1 Skrevet 3. mars 2007 Heihei! Noen her som har noen råd til meg? Jeg har i det siste blitt veldig tørr og flassete under øyenene etter at jeg har påført concealer.. Jeg bruker en fra Este Lauder. Bruker øyekrem hver dag, så huden under øynene burde jo få litt fuktighet, så synes det er veldig rart. Det ser kjempestygt ut, og jeg ser mye eldre ut rundt øynene med en gang, når det er så tørt og flassete rundt der.. Og jeg er avhengig av concealer pga jeg til vanlig er mørk under øynene.. Noen som vet råd?
Gjest Deception Skrevet 3. mars 2007 #2 Skrevet 3. mars 2007 Jeg har det samme problemet. Jeg bruker Touche Eclat, og synes den virker uttørkende. Det ser OK ut om morgenen, men blir tørt utpå dagen. Samtidig synes jeg vanlig concealer blir altfor dekkende. Jeg har til gode å finne en concealer som virkelig gir fukt, så min løsning er å bruke en rik øyenkrem samt mandelolje om kvelden, og en lettere øyenkrem på dagtid.
Shanka Skrevet 3. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. mars 2007 Har ikke hatt problemer med det før, så skjønner ikke at jeg plutselig har fått det nå i det siste Kjett er det iallefall! Skal prøve tipset ditt om mandelolje!
Mary_H Skrevet 3. mars 2007 #4 Skrevet 3. mars 2007 Hva med å prøve en ny concealer? Jeg elsker magic concealer fra Helena Rubinstein
fargegla82 Skrevet 4. mars 2007 #5 Skrevet 4. mars 2007 (endret) Lancome sin,er den god?Tubeform.Testa dn kjapt på hånden på handleturen idag,fin konsistens men er den fin mot mørke ringer? Har lyst å bytte ut biotherm concealeren,den er bra dekkende i likhet med Helena R som er nevnt over.Men finnes det enda bedre mon tro?på stadig jakt etter den ultimate consealeren,jeg. SHANKA: Du utelukker at Estee Lauderen er gammel og at det er derfor dn er blitt tørr og ekkel på..?Jeg anbefaler dg å bytte til en annen,f eks en av de som er blitt nevnt?Consealer er en fin ting gitt! Endret 4. mars 2007 av fargegla82
Gjest Frysepulver Skrevet 4. mars 2007 #6 Skrevet 4. mars 2007 Jeg bruker touche Eclat, men i "tørre" perioder bruker jeg en liten tube fra Clinique som har litt olje i seg
Scheherazade Skrevet 4. mars 2007 #7 Skrevet 4. mars 2007 Jeg hadde det samme problemet med Touche Eclat, etter å ha brukt den i mange år. Ble litt rødlig også, så jeg hadde rett og slett utviklet en allergisk reaksjon. Byttet merke, og ble helt fin. Prøvde igjen for noen måneder siden, men reagerte med en gang. Forøvrig går det fint å smøre på littegranne kortison, da forsvinner tørr og sår hud fort.
Cupcake Skrevet 4. mars 2007 #8 Skrevet 4. mars 2007 Forøvrig går det fint å smøre på littegranne kortison, da forsvinner tørr og sår hud fort. ← Tror ikke det er lurt å smøre på kortison på den tynne huden under øynene. Det blir for sterkt. Mener det også står på at den ikke skal brukes under øynene.
Shanka Skrevet 4. mars 2007 Forfatter #9 Skrevet 4. mars 2007 Altså, den kan da ikke bare bli gammel, jeg bruker den hver dag, men tror den nærmer seg slutten nå, men har vært sånn den siste måneden.. en pleier å være i 2-3 måneder for meg.. Hmmm, skal nok prøve en annen nå, helena rubenstein er den bra altså! Da får jeg prøve den!
Gjest Lanyah Skrevet 4. mars 2007 #10 Skrevet 4. mars 2007 Det går an å blande litt foundtation i ògså, det funker fint noen ganger. Kan jo prøve, men det er ikke alle foundationer som er gode til det.
Gjest Capricorn Skrevet 4. mars 2007 #11 Skrevet 4. mars 2007 Vichy har en øyekrem som gir mye fukt og samtidig virker tretthetsreduserende. Konsistensen er veldig kjølig og man merker at den trekkes inn i huden med en gang. Når det gjelder concealer bruker jeg en fra Shiseido. Den dekker mine mørke ringer helt perfekt.
Scheherazade Skrevet 4. mars 2007 #12 Skrevet 4. mars 2007 Tror ikke det er lurt å smøre på kortison på den tynne huden under øynene. Det blir for sterkt. Mener det også står på at den ikke skal brukes under øynene. ← Jepp, det står det på tuben ja, men spurte en lege en gang som mente det ikke var noe problem. Veldig lite da, og bare på den tørre flekken, og ikke for nærmt tårekanten. Og ikke over lang tid, som sagt byttet jeg concealer da jeg fikk dette problemet, og brukte bare kortison for å rette opp skadene, dvs en dag omtrent.
Rexina Skrevet 4. mars 2007 #13 Skrevet 4. mars 2007 Ja Helena Rubenstein er veldig bra! Jeg er ikke den som betaler mye for sminke, men akkurat den er jeg avhengig av
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå