Gjest Vidvandre Skrevet 3. mars 2007 #1 Skrevet 3. mars 2007 (endret) Jeg har alltid klippa meg hos samme gamle frisøren hjemme siden jeg var lita jente. Så som jeg flytter rundt er jeg litt lost hvor jeg skal gå for å klippe meg Er nå i Lillehammer, noen som vet om noen er bra her? Hvis ikke er det noen kjeder (her Nikita, Hair and There, City..). Kan noen anbefale en kjede kanskje? Er noen kjeder bedre enn andre eller er det helt individuelt? Trenger ikke farge, men trenger mye veiledning angående klipp for jeg aner ikke helt hva som er fint. Altså må jeg kunne si "klipp meg sånn at det blir fint og kortere enn det er nå" uten at de står der som spørsmåltegn og ikke vet hva de skal gjøre. Har langt hår som skal bli halvlangt igjen. Hadde også vært fint om de kunne tilby farging, evnt napping, av øyenbryn/vipper også Tusen takk for svar Endret 3. mars 2007 av Vidvandre
Gjest gloria Skrevet 4. mars 2007 #3 Skrevet 4. mars 2007 jeg elsker Modern Design. Tror riktignok ikke de har en salong i Lillehammer,men er den eneste jeg har å anbefale deg. www.moderndesign.no
Gjest Tweek Skrevet 4. mars 2007 #4 Skrevet 4. mars 2007 Jeg pleier å klippe meg på nikita. Veninna mi jobber der så da klipper jeg meg der, men jeg syntes faktisk de er flinke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå