Gjest Corto Maltese Skrevet 3. mars 2007 #1 Skrevet 3. mars 2007 (endret) Siden jeg lager bare idiotiske og totale meningsløse innlegg så spør jeg. om dere kunne bodd på en av planet bortset fra jorden. Og la oss si det er mulig og bo på gass planetene hvilken ville dere bodd på...? forsetten så velger jeg Jupiter Endret 3. mars 2007 av Cedric Rueben
Snasen Skrevet 3. mars 2007 #2 Skrevet 3. mars 2007 Pluto ( ja jeg vet det ikke er en planet lenger. men for meg er den en planet og vil alltid være en planet ) Ok da.. må slenge på denne.
Yme Skrevet 3. mars 2007 #3 Skrevet 3. mars 2007 Jeg hater Pluto! Teite, dumme dritt"planet"! Den har all skylda for at livet mitt er søppel... Jeg vil stemme på gassplaneten! Hva heter den?
Gjest Maxagaze Skrevet 3. mars 2007 #4 Skrevet 3. mars 2007 Svarte Mars, de andre er enten for kalde (Jupiter og utover), eller for varme (Venus/Merkur). Også er jo Mars en utrolig facinerende klode da, det er jo oppdaget at det har runnet vann på'n ganske nylig (etter 2001) ! Link Døgnet på Mars er ca like langt som på jorden (ca 40min lenger), den er ca halvparten så stor, og alt veier 2,5ganger mer her på jorda enn der.. Sannsynligheten for at de sender mennesker ut der er jo rimelig stor da, så kanskje.. jeg får haik en gang.. ? Andre morsomme reisemål er jo de store månene til gassplanetene, Io, Europa, Ganymedes, Callisto, Titan og Triton.. Må være litt kult å skryte av at man har vært på ferie i Europa, og så er det en annen Europa man mener ! Planetene..
Gjest Maxagaze Skrevet 3. mars 2007 #5 Skrevet 3. mars 2007 Jeg hater Pluto! Teite, dumme dritt"planet"! Den har all skylda for at livet mitt er søppel... Jeg vil stemme på gassplaneten! Hva heter den? ← Ta en titt på planetlinken jeg postet..
Gjest Corto Maltese Skrevet 3. mars 2007 #6 Skrevet 3. mars 2007 Jeg hater Pluto! Teite, dumme dritt"planet"! Den har all skylda for at livet mitt er søppel... Jeg vil stemme på gassplaneten! Hva heter den? ← vel gassplanetene er..Jupiter,,,Saturn,,,,Neptun og Uranus. Vel det er jo Plutos mål og mening og gjøre live ditt til søppel så den lille dvergplaneten gjør det den skal. Kosmisk balanse vet du
Gjest *Magica* Skrevet 3. mars 2007 #7 Skrevet 3. mars 2007 Jeg stemte på Merkur. Vil bli brun og fin fort.
Gjest Maxagaze Skrevet 3. mars 2007 #8 Skrevet 3. mars 2007 Jeg stemte på Merkur. Vil bli brun og fin fort. ← Temperaturen der borte varierer mellom -183 og +427ºC, så du vil bli både stekt og fryst.. Var jeg deg ville jeg satset på Venus, der er det ihvertfall jevnt varmt (ca 470ºC), og veldig tørt..
Gjest Corto Maltese Skrevet 3. mars 2007 #9 Skrevet 3. mars 2007 Temperaturen der borte varierer mellom -183 og +427ºC, så du vil bli både stekt og fryst.. Var jeg deg ville jeg satset på Venus, der er det ihvertfall jevnt varmt (ca 470ºC), og veldig tørt.. ← nå er dette hypotetisk. Så man vil være i stand og leve i de forhold som er på de planeter man velger.
Gjest *Magica* Skrevet 3. mars 2007 #10 Skrevet 3. mars 2007 nå er dette hypotetisk. ← Ååååå...! Jeg hadde allerede pakket kofferten og sydd meg en snasen romdrakt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå