Titta Skrevet 3. mars 2007 #1 Skrevet 3. mars 2007 Er det noen som har peiling på eFaktura? Har prøvd å opprette eFaktura med de betalingsmottakerene vi har som tilbyr det, men etter at status har vært "Under behandlig" i lang tider står nå alle som "Ugyldig". Jeg har dobbeltsjekket at eFakturareferansen skal være riktig. Men så er jo spørsmålet, alle regningene står i min samboer sitt navn, men felleskontoen som vi betaler regninger fra står i mitt navn. Har det noe å si?
Arwen Skrevet 3. mars 2007 #3 Skrevet 3. mars 2007 Det har ingenting å si her hvertfall. Jeg har flere av mannens regninger på e faktura på min konto.
Titta Skrevet 3. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 3. mars 2007 Oki. Takk for svar. Det var jo bra det da, hadde vært så tungvindt om vi måtte opprette en ny konto i hans navn - eller endre til mitt navn på regningene. Regnet vel egentlig med at det ikke kunne være grunnen, men siden alle fire eFakturaene jeg prøvde å opprette ble avvist så virket det som den mest logiske løsningen. Jeg får ringe til betalingsmottakerene på mandag og høre hva det skyldes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå