Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som husker "Catwalk"?

Serie som gikk på tidlig 90-tallet om et band. :briller:

Huska jeg syns den var sååå kuuul! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det høres kjent ut! Fortell mer, så kanskje jeg husker!

Gjest ~Alwa~
Skrevet

Her har du introen til serien aimee, Catwalk. Jeg husker den selv nå som jeg så introen igjen. Og hvordan i all verden kunne jeg glemme Paul Popowich? :ler:

Skrevet

Å så artig å se den igjen! Nå husker jeg det :ler: Var det en sånn etter-skoletid-serie eller?

Husker jeg synes hun vokalisten der var veeeldig pen..

Skrevet

Å ja den husker den godt. Jeg var en stor fan av Neve Campell på den tiden. Gøy å se introen, den frembragte minner.

Skrevet

Å ja, så på Catwalk husker jeg, likte Neve Campbell veldig godt jeg også.

Skrevet

Ja jeg husker den, men ikke før jeg så introen :ler:

Gjest -eline-
Skrevet
Ja jeg husker den, men ikke før jeg så introen :ler:

Samme her :ler:

Skrevet

Ja,husker den godt! Men tror ikke det var etter-skoletid-tv, tror det var kanskje til og med før de begynte med sånt! Mener å huske at den gikk en gang i uken.

Skrevet
Her har du introen til serien aimee, Catwalk. Jeg husker den selv nå som jeg så introen igjen. Og hvordan i all verden kunne jeg glemme Paul Popowich?  :ler:

Du fant introen! Så artig!! Jeg var skikkelig fan av serien :hoppe: Og jeg syns han med barbert under det lange håret og solbriller var såååå kuul! Nå ser jeg det ganske anneledes...hehehehe.

Tror serien gikk 1 gang i uka og tror det bare var en sesong.... ;)

Gjest Frk Åberg
Skrevet (endret)

Ja, den husker jeg. Var det ikke der Neve Campbell og han ene fra Lost, spilte kjærester?

Nei, nå blander jeg. Syns av en eller annen grunn at en av dem lignet på denne Lost- og Party of five-fyren.

Endret av Frk Åberg
Skrevet
Ja, den husker jeg. Var det ikke der Neve Campbell og han ene fra Lost, spilte kjærester?

Nei, nå blander jeg. Syns av en eller annen grunn at en av dem lignet på denne Lost- og Party of five-fyren.

Ikke samme fyr, men de ligner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...