Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2007 #1 Skrevet 3. mars 2007 Fikk beskjed på et anna forum å prøve å poste innlegget mitt her: Historien Jeg tar hovedoppgave med en jente jeg har forelsket meg i. Hovedoppgaven varer ut året. Jeg elsker henne høyt. Satt atmed henne i 2 timer på bussen og tenkte konstant på hvordan jeg kunne berøre handen hennes uskyldig (feiget ut sef) Fakta Hun har kjærest men han er flyttet sørover får å gå på skole . Jeg har kjæreste men følelsene for hun i klassen er så mye sterkere. Desuten er vi på samme alder, mens nåværende kjærest er 2 år yngre noe som preger forholdet av og til. Men har enda følelser for henne, men som nevnt ikke så sterke Hun(fra klassen) ringte for bare et øyeblikk siden og spurte om vi kunne jobbe søndag til mandag sammen (vi har fri mandag og tirsdag). Dette er litt snålt siden vi ikke ligger dårlig ann. Hovedpoenget er at foreldrene mine er borte da . Hun sa vi kunne gjøre det koselig så hun lager mat. Jeg trur jeg har sjangs hvis jeg prøver meg. Og jeg har egentlig bestemt meg for å prøve....you only live once. Går gal av å undre hvordan det ville være å bli elsket av henne. Men trenger tips for hvordan gå fram. Er så sjenert og dritnærvøs...Desuten har ikke slått opp med dama fordi hun er på hytta med noen venner uten dekkning. Går sikkert ann å få tak i henne før det...trur jeg--- Ahhh. nærvøs... Men så gla over at hun kommer.... Vil værtfall ha henne sammen med meg i sengen uten at noe skjer.... Vil at hun skal sovne i armene mine....Ahh. Herregud noen råd?
Merneith Skrevet 3. mars 2007 #2 Skrevet 3. mars 2007 Hvor romantisk er det nå egentlig med utroskap...? Tror jeg hadde hatt problemer med å stole på noen som var utro med meg først.
Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2007 #3 Skrevet 3. mars 2007 Oisann. Har vert med på liknende ting før. Har vert forelsket i en annen mens jeg var sammen med en type. Skjedde ingenting, men er helt absurd følelse å ha. Det er merkelig å treffe mennesker av og til som du bare mister hodet helt med. En herlig følelse, men den varer ikke hvis du går for langt. Jeg har også vert "den andre kvinnen", og synes det var utrolig spennende og herlig der og da. Men etter den søte klø kommer den såre svie. Da jeg hadde et forhold til en type som var involvert, fikk jeg ufattelig dårlig samvittighet i etterkant, og følte meg som et forferdelig menneske. Sliten fortsatt med disse tankene, og tror aldri de forsvinner. Jeg har også opplevd å ta typen min i utroskap og det er garantert den værste følelsen jeg noen gang har hatt. Det var heilt utrolig, psykotisk og vemmelig følelse. Du blir helt lammet. Men til poenget. Jeg forstår at du er veldig forelsket i denne jenta. Men jeg lover deg, at hvis du ikke går riktig frem, vil du tape utrolig mye på det. Du skylder din nåværende kjæreste å forklare hvordan du føler det, før du begynner på noe med den nye. Jeg ville derretter vert så voksen at jeg hadde fortalt min nye flamme hvordan jeg føler det, og fått vite hvordan hun står. Det er veldig fort gjort å rive seg med i øyeblikket og prøve seg på henne når hun kommer til deg. Men jeg ville hatt problemer med å stole på en kjæreste som var utro for min del. Det vil garantert skje igjen!!!( mot deg).
ceca Skrevet 3. mars 2007 #4 Skrevet 3. mars 2007 Jeg ville derretter vert så voksen at jeg hadde fortalt min nye flamme hvordan jeg føler det, og fått vite hvordan hun står. Det er veldig fort gjort å rive seg med i øyeblikket og prøve seg på henne når hun kommer til deg. Men jeg ville hatt problemer med å stole på en kjæreste som var utro for min del. Det vil garantert skje igjen!!!( mot deg). ← Helt enig i dette
Gjest gjesta Skrevet 3. mars 2007 #5 Skrevet 3. mars 2007 Slå for guds skyld opp med kjæresten din nå, hun fortjener ikke å ha en kjæreste som heller har lyst til å være sammen med noen andre.
Gjest Gjest_Anonym_* Skrevet 3. mars 2007 #6 Skrevet 3. mars 2007 Du bør kanskje ikke slå opp med kjæresten din på telefonen? Høres barnslig ut..
Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2007 #7 Skrevet 3. mars 2007 (meg her) Har tenkt og vil snakke ut med min nårværende kjæreste før jeg gjøre noe. Uanstt om jeg må "holde" meg når hun klassevenninnen er her. Har prøvd å ringe kjæresten min, hennes venniner men når jeg kommer gjennom legger hun på eller sier at hun er på "jente tur" og at uansett hvor viktig det er jentekvelden viktigere. Fair tenkte jeg helt til jeg traff bestevenninnen hennes på butikken (skulle handle drikke til søndag) og da fortalte hun surt at hun ikke var invitert men noen gutter fra klassen, en som hadde et godt øye til dama mi. Jeg ble ikke sur, og føler meg ikke snytt (kanskje et godt tegn) Men irritert over at hun ikke vil snakke med meg når jeg ville være ærlig med henne. Bestevenninnen fortalte og at de hadde flørtet en del på skolen, men tar ikke alt for godt fisk siden hun var storfornærmet over å ikke få være med... Skal prøve igjen i kveld. Takker for svar fra dere. Har innsett etter mye tenking at det er best å fortelle henne det. Men vet ikke hvordan jeg vil gjøre det når hun "nye" som dere sier kommer... hvis jeg får slått opp... Begynner å bli nervøs igjen. Har sjelvet i hele dag.
Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2007 #8 Skrevet 3. mars 2007 Ville bare si at jeg har flyttet sørover for å gå på skole. Har ei utrulig dame hjemme som jobber hard med studiene for å komme inn på en bedre skole neste år. Tenker hva jeg ville følt om jeg fikk en telefon om at "noe skjedde da jeg var å jobbet hos en kompis". Ikke at jeg trur det er mi dame det er snakk om men for svarte tenk på kjæresten hennes... hva trur du han ville følt? Jeg tur han ville blitt knus. Selv om du ikke føler noe når din egen dame er ute å roter så tenk på hennes. Det er mange berørte parter i denne historien din. Hvis du MÅ henne vent til hun er ledig.
Gjest Bøllefrøet Skrevet 3. mars 2007 #9 Skrevet 3. mars 2007 Hele greia høres rett og slett veldig lite smart ut.
Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2007 #10 Skrevet 4. mars 2007 Høress ut som dere begge to er ferdige med hverandre. Det er kanskje bare gammel vane som gjør at dere ennå er i sammen. Uansett. Er dette en dame du virkelig vil satse på, gjør det ordentlig slutt med hun andre, virk litt kostbar(og med integritet). Dvs at du krever at hun gjør det slutt med hennes type før dere i det hele tatt går på en enkel kinodate. Lykke til, og det er deilig å være forelsket!!
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2007 #11 Skrevet 5. mars 2007 (meg her) Måtte bare skrive for å få det utav systemet. Så kom hun da uten at jeg hadde slått opp med dama. Jeg prøvde å ikke vise det men hun gjetta klart at noe var galt. Det ble til at jeg satt og sørget over mitt forhold og hun hørte på. Ikke slik jeg hadde planlagt det. Hun foreslo faktisk at vi skulle prøve å holde ut. Men jeg har tenkt og det er egentlig fordi vi har vært i lag så lenge at vi egentlig enda er det. Så vi jobbet litt og ble sittende å se på film resten av kvelden. Endte med at jeg voknet ved siden av meg. Fantastisk følelse og ville ha det sånn leenge. Men hun ble flau og begynte å nijobbe. Da hun dro sa jeg at jeg hadde det fint at hun bare måtte komme som venn ikke alltid som "klassevenninne" og hun smilte. Så no er det bare å slå opp med dama. Og prøve å være en der for den nye venninna mi. Være en "venn" fordet om det er sleipt. takk for meg
AlmaCity Skrevet 6. mars 2007 #12 Skrevet 6. mars 2007 Skjønte ikke helt det der med kjæresten din jeg...Er hun på fjelltur enda, med en kompis fra klassen, mens du trudde hun var med bestevenninnene, a la jentekveld? What goes around, comes around spør du meg...
Varda Skrevet 6. mars 2007 #13 Skrevet 6. mars 2007 Rart opplegg du har, men vær voksen nok til å gjøre det slutt med dama di før du begynner å rote rundt med andre damer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå