Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde tenkt å kjøpe et gavekort til noen på enten aromaterapi eller ansiktsbehandling i Bergen. Har dere en bra salong å anbefale meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Annes hudpleie ved Cafe Jonsvoll.

Skrevet

Anbefaler IKKE Siris hudpleie like ved Ricks. Masakjerring, vi sendte en venninne dit, og hun følte seg som terapeuten til behandleren, som var Siri selv... :(

Har hørt mye bra om Annes som Saeria anbefaler, og Kanebos spa ved teateret.

Gjest Tanita
Skrevet

Hver gang jeg er innom og titter innom "Velvære og kosmetikk" er det alltid en ny tråd med "hvor kan jeg finne en god hudpleier i bergen?" Lurer nå på hvor mange tråder det er blitt tilsammen med liste over gode og dårlige hudpleiere i bergen. :legrine:

Gjest Frk Åberg
Skrevet
Anbefaler IKKE Siris hudpleie like ved Ricks. Masakjerring, vi sendte en venninne dit, og hun følte seg som terapeuten til behandleren, som var Siri selv... :(

Mener du altså å fortelle meg at dette ikke er vanlig :forvirret: De ytterst få gangene jeg har vært hos hudpleier (ikke hos hun du nevner), har jeg vel følt det litt sånn :ler: Og som trodde det bare var jeg og mine fantastiske lytteegenskaper... Kanskje saken snarere er at det ikke er så lett å avbryte der man ligger og får presset det ene og det andre ut av porene mens tårene renner?

Skrevet
Mener du altså å fortelle meg at dette ikke er vanlig :forvirret: De ytterst få gangene jeg har vært hos hudpleier (ikke hos hun du nevner), har jeg vel følt det litt sånn :ler: Og som trodde det bare var jeg og mine fantastiske lytteegenskaper... Kanskje saken snarere er at det ikke er så lett å avbryte der man ligger og får presset det ene og det andre ut av porene mens tårene renner?

Jo, har nok hørt om andre tilfeller av fenomenet, men dette var helt ekstremt....

Greit at hudpleiere/frisører osv snakker om personlige ting, men det er forskjell på personlig og privat, liksom....

Venninnen min, som egentlig er ganske åpen og mottakelig for det meste, følte det voldsomt ubehagelig, for damen var VELDIG utleverende.

Litt kjipt å betale masse for å så måtte være psykolog for hudpleieren, liksom.

Har forresten et godt og rimelig tips: jentene på hudpleielinja på Bjørgvin! Der er det rimelig, og de er veldig proffe og ekstremt grundige. Kan anbefales!!!

Gjest Tanita
Skrevet

Er det mulig?!? Satt hudpleieren og snakka om seg selv til kundene sine? Det lærer de på skolen at de ikke skal gjøre! Ikke snakke om seg selv, politikk og religion og ikke snakk nedsettende om andre salonger til kunder. Alle disse fire tingene skal man holde for seg selv. Det trodde jeg alle hudpleiere visste?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...