Cata Skrevet 3. mars 2007 #1 Skrevet 3. mars 2007 Så har man lest dette også. Må jo ha vært en smule pinlig å oppdage at man har "invadert" nabolandet ved en feiltakelse. På den annen side: hvis alle invasjoner hadde vært så fredelige, og tilbaketrekning hadde skjedd så raskt i alle invasjoner så hadde man spart mange liv.
Gjest Corto Maltese Skrevet 3. mars 2007 #3 Skrevet 3. mars 2007 la ikke merke til denne før nå. La inn den samme på aktuelle saker. Hvor den vel tross alt skal være siden det er en nyhet.
mysan Skrevet 3. mars 2007 #4 Skrevet 3. mars 2007 (endret) - Det var så mørkt der, sier en av soldatene. Det forklarer jo saken. Endret 3. mars 2007 av mysan
Morea Skrevet 3. mars 2007 #5 Skrevet 3. mars 2007 For å sitere Ubåtkapteinen: "Man kan jo ikke se den grense under vann" - i dette tilfellet snø.
Gjest Maxagaze Skrevet 3. mars 2007 #6 Skrevet 3. mars 2007 Det er dog ikke uproblematisk å invadere og annektere Lichtenstein (de har visst ingen hær), for da kommer store sterke Sveits til unnsetning !
Gjest Bobcat Skrevet 3. mars 2007 #7 Skrevet 3. mars 2007 Nå skal man ikke gå særlig langt eller lenge gjennom Lichtenstein før man er i Østerrike heller, da. Mulig utfallet hadde blitt noe annerledes dersom de snublet over grensen på andre siden..
Gjest Corto Maltese Skrevet 3. mars 2007 #8 Skrevet 3. mars 2007 jeg tror ikke dette var noen feil innvasjon., Jeg tror dette er en del av sveits sin plan om og legge under seg Verden. Vokt dere for den sveitiske arme
Gjest Maxagaze Skrevet 3. mars 2007 #9 Skrevet 3. mars 2007 jeg tror ikke dette var noen feil innvasjon., Jeg tror dette er en del av sveits sin plan om og legge under seg Verden. Vokt dere for den sveitiske arme ← For ikke å snakke om marinen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå