Timia Skrevet 3. mars 2007 #1 Skrevet 3. mars 2007 (endret) Jeg har massevis av bittesmå milier i overgangen til den tynne huden under øynene. Jeg prøver å ikke smøre fuktighetskrem over det området, men likevel kommer de. Hva gjør jeg for å få dem bort? Endret 3. mars 2007 av Timia
India Skrevet 3. mars 2007 #3 Skrevet 3. mars 2007 jeg har også sånne. det eneste som får det bort er å gå til hudpleier. ville ikke prøvd å få de vekk selv. skal selv til hudpleier å få hjelp med dette snart. har fått vekk noen selv ved å klemme og pirke på de,dagen etterpå er det bare å klemme de vekk.. men hudpleier er nok løsningen..
Timia Skrevet 3. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 3. mars 2007 jeg har også sånne. det eneste som får det bort er å gå til hudpleier. ville ikke prøvd å få de vekk selv. skal selv til hudpleier å få hjelp med dette snart. har fått vekk noen selv ved å klemme og pirke på de,dagen etterpå er det bare å klemme de vekk.. men hudpleier er nok løsningen.. ← Jeg går til hudpleier allerede 1 gang i mnd, men jeg har større problemområder å ta seg av først så millene blir ikke prioritert av hudpleieren. Håpte kanskje derfor det var noe jeg kunne gjøre hjemme selv.
India Skrevet 3. mars 2007 #5 Skrevet 3. mars 2007 Jeg går til hudpleier allerede 1 gang i mnd, men jeg har større problemområder å ta seg av først så millene blir ikke prioritert av hudpleieren. Håpte kanskje derfor det var noe jeg kunne gjøre hjemme selv. ← har hørt andre som har brukt kanyle og stukket hull på dem og klemt de ut. det ble visst bra og ingen arr. går jo ann å prøve det
Prinsessepaien Skrevet 3. mars 2007 #6 Skrevet 3. mars 2007 Jeg jobber som hudpleier, og jeg pleier og stikke hull på dem med kanyle og klemme dem ut, da får du ikke noe arr eller sår. Men det har ikke noe og si om du smører krem på dem, for det er ikke det samme som sorte prikker. Milier er godartete fettsvulster uten utgangshull.
Sukkersøta Skrevet 3. mars 2007 #7 Skrevet 3. mars 2007 Jeg jobber som hudpleier, og jeg pleier og stikke hull på dem med kanyle og klemme dem ut, da får du ikke noe arr eller sår. Men det har ikke noe og si om du smører krem på dem, for det er ikke det samme som sorte prikker. Milier er godartete fettsvulster uten utgangshull. ← Trodde milier var cyster jeg, ikke fettsvulster.... godartede er i de i allefall...
Sukkersøta Skrevet 4. mars 2007 #9 Skrevet 4. mars 2007 Små mm. store, hvitlige klumper som kommer under (rundt?) øynene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå