X-up Skrevet 3. mars 2007 #1 Skrevet 3. mars 2007 Noen som har prøvd å lære vals gjennom dvd? Erfaringer?? Annbefalinger?
♥Mirella♥ Skrevet 3. mars 2007 #2 Skrevet 3. mars 2007 Jeg kjøpte dvd fra olaofnorway eller hva det het, har bare så vidt sett på den, tror ikke vi blir gode dansere av bare DVD'en... men kan være greit å ha den i tillegg til noen timer med danseinstruktør. På www.brudevals.no står det: "Ikke lær brudevals fra DVD Når man skal lære å danse må man gå til profesjonelle instruktører. Ikke sats på en DVD som viser deg trinnene. En DVD kan ikke gi deg rettledning underveis slik man får i et dansestudio og man kan lett øve inn feil som blir vanskelig å ta bort senere. I tillegg er de ofte på engelsk noe som kan gjøre det vanskeligere å forstå hva som egentlig menes" Og så kan danseinstruktørene hjelpe til å finne en passende låt å danse til, det kan jo også være greit
X-up Skrevet 3. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. mars 2007 Tez Er dvd som du kjøpte på norsk? Eller engelsk? Tror du har rett i at det er lurt å ta et lite kurs på danseskole i tillegg...
Doratheexplorer Skrevet 3. mars 2007 #4 Skrevet 3. mars 2007 Her som vi bor er det ingen som kjører sånne kurs. Så vi må nok bruke DVD-en Ei venninna av mamma har i tillegg lovet hjelpe litt til med stegene
♥Mirella♥ Skrevet 3. mars 2007 #5 Skrevet 3. mars 2007 Er på engelsk den jeg har. Er ingen danseskole her jeg bor heller, kommer til å ta det i forbindelse med en oslo-tur tenker jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå