Elizia Skrevet 3. mars 2007 #1 Skrevet 3. mars 2007 Tenker å bestille en kjole fra Victoria`s Secrets katalogen. Er det noen som vet hvor mye toll det evt blir når man bestiller varer der i fra?
Gjest Frøken Titt Skrevet 3. mars 2007 #2 Skrevet 3. mars 2007 Kommer jo an på prisen av kjolen, men jeg har kjøpt klær o.l derfra, og fyyy det blir dyrt med toll og alt. 25% pluss tollomkostninger eller no?
India Skrevet 3. mars 2007 #3 Skrevet 3. mars 2007 kjøpte en bukse der til 300 kr,men toll og levering kom jo på over 300 kr, så det var jo litt kjedelig. men ble jo raskt levert da og på døren. har veldig lyst å bestille mer men gjør det ikke pga dyr toll og levering
brumma* Skrevet 3. mars 2007 #4 Skrevet 3. mars 2007 Hvis kjolen koster over 200 kroner må du betale 25% moms av den totale summen (produkt+frakt) og ca 10% toll. I tillegg kommer postens gebyr, ca 90 kroner hvis summen er under 1000 kroner (180 hvis summen er over 1000). Det blir altså en del avgifter, men jeg synes ofte det lønner seg allikevel.
Susannah Skrevet 3. mars 2007 #5 Skrevet 3. mars 2007 (endret) Dessverre blir det ganske fort dyrt, ja... Du kjenner vel til 200-kronersgrensen, med en gang varen koster mer enn dette blir det 25% moms. I tillegg må du regne med Postens gebyrer (de fortoller for deg) og muligens toll på ca. 10%, som stort sett er det tollsatsene er på klær. Her finner du 2 artikler som kan være nyttige: http://www.billigbeauty.com/categories/Mom...yr-%252d-guide/ Edit: Brumma var litt kjappere enn meg, gitt Endret 3. mars 2007 av Susannah
Elizia Skrevet 4. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 4. mars 2007 Takk for svarene! Så en utrolig lekker kjole der for 55 dollar, men den blir jo endel dyrere med toll og avgifter da. De burde ha økt tollgrensen for lenge siden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå