Gå til innhold

Cellulitter, hjelpes...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hele mitt liv har jeg vært ganske aktiv.... har hunder og liker å være i form.

På disse nattestider surfet jeg nett og kom over et skriv om cellulitter, tenkte da å se bilder hva dette egentlig er..... til min forferdelse oppdaget jeg det på meg nå i speilen.............. :overrasket:

Jaja,...

Hva kan jeg gjøre for å bedre min rumpe, og lår?

Tror ikke veldig på kremer, men er det noe type trening som kan hjelpe? Trener ikke på studio (for er redd for å ikke ha energi igjen til hundene mine).....

Skrevet

Ps....

Etter å ha sett linken om at modeller også har cellulitter, ble jeg faktisk ganske så fornøyd med kroppen min :)

Er vist ikke så ille :)

Gjest DyneTryne
Skrevet

Mitt beste råd er å ikke klemme sammen huden på låret, for da blir alt bare kjipt og jævlig :ler:

Skrevet

Tror alle har cellulitter i en eller annen grad. Jeg har også, hvis jeg klemmer sammen huden på låret - eller nederst på rumpa. Det vises ikke ellers. Jeg oppdaget det da jeg var 20. Mamma er nå 50, hennes vises heller ikke om hun ikke klemmer på huden. Satser på at jeg er lik henne :)

Skrevet

Alle har cellulitter, noen mere synlige enn andre.... Det er veldig lite man kan gjøre med dem, for det er fettceller og lymfe som "sitter i klemm" hvis man kan si det sånn. Det hjelper ofte med massasje, lymfedrenasje og trening.

Men hvis du fant dine første nå og du 25 år, så tror jeg ikke jeg ville bekymret meg så fælt... Jeg fikk mine da jeg var 15..... Men jo-jo slanking er skikkelig fy-fy!!

Gjest Lanyah
Skrevet
Ps....

Etter å ha sett linken om at modeller også har cellulitter, ble jeg faktisk ganske så fornøyd med kroppen min :)

Er vist ikke så ille :)

Hvor? Jeg ògså vil se! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...