Gå til innhold

Hvor ofte onanerer du?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Jenta_*
Skrevet

Jeg onanerer ofte.

Gjerne 2 til 3 ganger om dagen.

Jeg får veldig lett orgasme og kan gjerne ha fler etter hverandre.

Det går selvfølgelig litt i perioder, men aldri mer enn 3 dager mellom hver gang.

Hvor ofte onanerer dere andre jenter?

Videoannonse
Annonse
Gjest StockDama
Skrevet

"Hvor ofte onanere du?, når du er jente"

så du lurer på hvor ofte jeg onanerer de tidene jeg er jente ? uh, morsom tittel =D

men, uansett, for å svare:

nesten aldri, bare hvis typen er borte i flere dager i strekk.

Gjest Gjest
Skrevet

2 - 3 ganger om dagen, heldiggrisen. Kan jeg også gjøre i perioder, sånn rundt eggløsning om våren. Men det kan være tørke en ukes tid også. Vet ikke helt hva snittet kan tenkes å være, har heldigvis stort sett tilgang på menn, så da avtar onanihyppigheten.

Skrevet

Tråden ryddet. Hold diskusjonen til tema.

Scorpina

(mod)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg onanerer omtrent like mye enten jeg er gutt eller jente. Kanskje litt mer når jeg er gutt..

Gjest Vidvandre
Skrevet

Hehe, søt overskrift.

Men tja, går litt opp og ned, men har perioder der jeg onanerer nesten hver dag. Har litt å ta igjen da, for onanerte aldri inntil et halvt år siden ;)

Gjest Corto Maltese
Skrevet

når jeg er jente onanerer jeg som regel aldri. Siden jeg har aldri greit og skifte kjønn for og onanere. Det går bare ikke

Skrevet

Minst en gang om dagen. Som oftest mer.

Jeg har i tillegg kjæreste og ofte sex.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg onanerer aldri, har ikke noen som helst glede av det.

Gjest Fjesingen
Skrevet

Veldig sjelden, det er liksom ikke noe særlig stas. Må ha med sambo på moroa ja.

Skrevet

Jeg har en kjæreste jeg ikke bor sammen med, og gjør det hver dag vi ikke er sammen.

Skrevet

Altfor sjelden, egentlig... Et par ganger i uken, men kan fort gå et par uker uten at jeg onanerer, men så kan det fort gå et par ganger om dagen.. ;)

Skrevet

Aldri.

Kanskje jeg ikke helt får det til? Synes det er kjedelig (og det er derfor jeg tror jeg ikke får det til...). Vet det høres merkelig ut (kjæresten min tror jeg lyver)... :grine:

Skrevet

Aldri. Jeg får det heller ikke til, og synes også det er kjedelig!

Skrevet

Aldri. Får dekket mine behov via mannen.

Gjest Gjest
Skrevet

Har litt å ta igjen da, for onanerte aldri inntil et halvt år siden ;)

Hvorfor starta du plutselig for et halvt år siden?

Skrevet
Aldri.

Kanskje jeg ikke helt får det til? Synes det er kjedelig (og det er derfor jeg tror jeg ikke får det til...). Vet det høres merkelig ut (kjæresten min tror jeg lyver)... :grine:

skjønner deg veldig godt jeg. Er sånn selv.

Vil helst ha sex jeg.

Men er jeg alene flere dager i strekk har jeg da en dildo. Da kan det blir hver dag egentlig.

Skrevet

Det kommer an på årstid og hvor ofte jeg ser kjæresten min. Hvis jeg ikke ser kjæresten på en uke, må jeg fram med dildoen, men det blir ikke mer enn en gang i uka. Sex og ikke minst orgasme er nyyydelig!

• 1 måned senere...
Skrevet
Altfor sjelden, egentlig... Et par ganger i uken, men kan fort gå et par uker uten at jeg onanerer, men så kan det fort gå et par ganger om dagen.. ;)

Jeg glemmer det, ikke bra-ikke bra!:O Huff.. Kan jo mnd.'er uten å ha gjort det.. Så finner jeg ut hva jeg har gått glipp av, så blir jeg lei.. Så på'n igjen:P

Skrevet

Kankje en gang i løpet av d siste året.... Men oftere tidligere.. Nå har jeg partner, og føler ikke for å gjør sånne ting alene lenger.

Men så er han aldri bortreist eller noe noen gang heller da ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...