Gjest Sativa Skrevet 3. mars 2007 #1 Skrevet 3. mars 2007 Jeg har i mange år nå tvihlodt på metal-sveisen min, dvs langt svart med midtskill. Klipte meg litt for et par måneder siden, så det ble gradert foran og klippet opp ganske heftig bak. Ble ganske fint, men jeg aner ikke hvordan jeg skal lage volum på håret i hoderegionen. Skjønner at jeg må føne, og det gjør jeg jo også. Jeg bruker en rund børste som jeg "strekker ut fall" med mens jeg føner. Men det blir helt platt på toppen, og jeg vil ha litt volum. Hittil har jeg brukt en sånn thickening foam, men det funker ikke. Noe som har noen tips? (jeg burde helst ha tid til dette før jeg skal på jobben, så vi har ca 20 minutters tid på badet etter dusjen)
Gjest Frysepulver Skrevet 3. mars 2007 #2 Skrevet 3. mars 2007 Ta skum i håret (en dæsj i håndflaten, ta skum fra den hånden med den andre og posjoner ut, så blir det ikke en klædd på ett sted bare), bøy hodet ned mot bakken og føn det tørt. Ikke bry deg om skillen først. Etterpå kan du da fikse skill og evt spraye litt. Jeg fikk dette rådet av en frisør (eneste vettuge hun klarte å bidra med, min søster som ønsket seg blondt hår endte opp med gusjete gulrothår, samt et ekstra hull i øret som er 3 mm. fra det opprinnelige hullet).
Rexina Skrevet 3. mars 2007 #3 Skrevet 3. mars 2007 Jeg bruker volum shampo og balsam fra Loreal Elvital. Koster ca 25 kr pr flaske. Også føner jeg håret (med hodet ned) og sprayer det endel etterpå for å få det til å holde. Det funker
Wonders Skrevet 3. mars 2007 #4 Skrevet 3. mars 2007 du kunne oxo bare fønet den øverste delen på toppen av hodet rett opp. Ta den runde børsten din i bunnen av hårbunnen, slik at det formes og legger seg med røttene oppover. Sprate litt og det er det.
Snasen Skrevet 3. mars 2007 #5 Skrevet 3. mars 2007 Tuppèr i hodebunnen. legg ytterhåret (som ikke skal tupperes) over det tuperte håret. da skal det egentlig ikke syntes.
Gjest nalle-maja Skrevet 4. mars 2007 #6 Skrevet 4. mars 2007 Ikke bruk vanlig butikk-shampoer og balsam. Mitt hår blir tungt og fett av det Har kjøpt en blå sjampoo og en spraybalsam fra Matrix som skal beskytte farget hår og gi volum. 145 kr pr stk. lett og luftig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå