Gjest Gjest_gjest1_* Skrevet 2. mars 2007 #1 Skrevet 2. mars 2007 Hei. Er det noen her om har fått svær mage etter graviditet? Sprengte magemuskler som det heter? Jeg trener magen min hver dag,er veldig tynn og magen er veldig stor til resten av kroppen. Jeg har problemer med klær da magen er i veien. Jeg lurer på om mageplastikk er løsningen? Begynner å slite med min selvtillit...
kikki1 Skrevet 4. mars 2007 #2 Skrevet 4. mars 2007 Hei hei!!! Eg tok bukplastikk for 16 dager siden og eg er kjempe fornøyd Eg har aldri hatt bedre selvbilde....det er en dyr oprasjon men den er faktisk verd hver eneste krone ....
momo Skrevet 5. mars 2007 #3 Skrevet 5. mars 2007 Jeg skal ta det etter det svangerskapet her. Fikk enorm mage i første svangerskap og har etter det hatt en god del løshud som ikke har blitt borte ved slanking og trening. Nå er jeg gravid i uke 34 og magen min er enorm, men nederst er det fortsatt løshud. Jeg gleder meg masse til og skulle opereres og få en fin mage igjen. Hvis det er veldig mye løshud så kan du få det dekt. Jeg søkte for 3 år siden og fikk det innvilga, men vi fant ut at vi ville ha 1 barn til først. Jeg må søke på nytt, men håper jeg får det.
Gjest ts Skrevet 5. mars 2007 #4 Skrevet 5. mars 2007 Kan dere forklare meg hva bukplastikk er? :-) Er ikke helt inne på det. Har endel løs hud og utstående mage..
Linda1 Skrevet 5. mars 2007 #5 Skrevet 5. mars 2007 Man går til legen og legger fram problemet, han henviser videre hvis det trengs og man kan velge hvor man vil bli operert "fritt sykehusvalg".
Gjest ts Skrevet 5. mars 2007 #6 Skrevet 5. mars 2007 Jeg vil gjerne høre fra noen som har gjort inngrepet før jeg evt. går til lege. Jeg har to keisersnitt og to mageoperasjoner bak meg,så jeg er ikke keen på de smertene igjen... derfor hører jeg gjerne fra noen som har gjort inngrepet,jeg vet at jeg må gå til lege...det var ikke det jeg lurte på.
meta2 Skrevet 6. mars 2007 #7 Skrevet 6. mars 2007 Tok full bukplastikk i september 2003. Angrer ikke et sekund. Hadde store mager under svangerskapet, og musklene ble delt. Fikk det ikke dekket, men trekt fra på skatten. Smertefult vil jeg ikke si det var. Å ligge utslått med migrene er mye mer smertefult. Første dagen var den dagen en kjente smerter, men så gikk det fort fremover. Lærer en hvordan en skal reise seg opp, så var det minimalt med smerter. Lærte det etter at jeg fjernet livmoren. Da fikk jeg et snitt i det arret jeg hadde. Hadde glatt gjort det en gang til.
Karmøy Skrevet 6. mars 2007 #8 Skrevet 6. mars 2007 Jeg skal også bestille time hos fastlegen for å få henvisning. Håper på å få det dekket, men skal ta operasjon uansett Men jeg har noen kilo jeg føler må av først...så jeg strever med det Kikk innom www.bukplastikk.com , der får du mye info. Du kan også melde deg inn og være med på diskusjonsforumet der...veldig nyttig hvis du vurderer bukplastikk
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 10. mars 2007 #9 Skrevet 10. mars 2007 Hei Jeg tok bukplastikk for 14 dager siden. Har tatt keisersnitt tidligere, og samtidig med stor vektøkning i svangerskapene, ble magen stor og lite pen etterpå. Fikk operasjonen på medisinsk grunnlag, dvs dekket av det offentlige. Smertene ved keisersnitt og bukplastikk kan ikke egentlig sammenliknes. Litt vondt gjør det jo etterpå, men det går fort over. Pass på å ta smertestillende de første dagene etterpå, så slipper du å kjenne noe særlig til det. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå