Pimbila Skrevet 2. mars 2007 #1 Skrevet 2. mars 2007 Det tror jeg blir veldig bra. Jeg liker humoren til Linn Skåber
Gjest Maksprell Skrevet 2. mars 2007 #4 Skrevet 2. mars 2007 Er meeeeeeget skeptisk! Jeg er typisk nordmann og en nordmann liker ikke forandringer. Iallefall ikke av den typen som innebærer å bytte ut kjente tv-fjes.. Tror ikke noen kan fylle Anne Cath sine sko. Er vel ikke det som er meningen heller men som sagt; Jeg er ikke så fan av forandringer..
Chelsea Skrevet 2. mars 2007 #5 Skrevet 2. mars 2007 Jeg er skeptisk, er ikke fan av Linn Skåber. Men håper hun kan omvende meg selvsagt.
Solaa Skrevet 2. mars 2007 #6 Skrevet 2. mars 2007 Bare jeg som ikke har noen anelse om hvem linn skåber er?????? :klø:
Gjest Tweek Skrevet 2. mars 2007 #7 Skrevet 2. mars 2007 Hvorfor skal ikke anne kat være der lengere?
Merneith Skrevet 2. mars 2007 #8 Skrevet 2. mars 2007 Jeg tror det vil bli bra Så lenge de ikke bytter ut Almaas, så er jeg egentlig likeglad
loffen Skrevet 2. mars 2007 #9 Skrevet 2. mars 2007 Da vet jeg ærlig talt ikke om jeg gidder se på det lenger. Har prøvd flere ganger å se på det 'morsomme, ironiske' programmet der hun spiller seg selv.... Men jeg synes bare det er tragisk. Når hun fleipa med prompelyder fra f...a var min grense nådd.. Like teit som borettslaget og samme rompehullhumor som Harald Heide Steen.
Brunhilde Skrevet 2. mars 2007 #10 Skrevet 2. mars 2007 Jeg er litt skeptisk... Men vi får se ← Jeg er skeptisk, er ikke fan av Linn Skåber. Men håper hun kan omvende meg selvsagt. ← Jeg er også skeptisk. Linn Skåber er ikke min tekopp, men, for all del, man kan jo ta feil.
Snøkule Skrevet 2. mars 2007 #11 Skrevet 2. mars 2007 Jeg gleder meg! Synes hun er kjempemorsom Og jeg er lei av Anne K!
Navnløs Skrevet 3. mars 2007 #12 Skrevet 3. mars 2007 Linn Skåber er artig hun. Men synes de kunne tatt Anne B. Ragde isteden. Hun er jo kjempemorsom - selv om hun ikke er komiker i den forstand. But then again, hun er vel opptatt med bokskriving.
Gjest *Tara* Skrevet 3. mars 2007 #13 Skrevet 3. mars 2007 Jeg er IKKE lei av Anne Kath - og synes det er uhyre trist at hun slutter. Hun har noe som de fleste andre ikke har ...
Chans Skrevet 3. mars 2007 #14 Skrevet 3. mars 2007 Da vet jeg ærlig talt ikke om jeg gidder se på det lenger. Har prøvd flere ganger å se på det 'morsomme, ironiske' programmet der hun spiller seg selv.... Men jeg synes bare det er tragisk. Når hun fleipa med prompelyder fra f...a var min grense nådd.. Like teit som borettslaget og samme rompehullhumor som Harald Heide Steen. ← Fullstendig enig, gitt! Jeg har forøvrig skrevet et hissig lite blogginnlegg om "Hjerte til Hjerte", hvis noen er interessert: her. For min del er det viktigste at Knut Nærum fortsatt er med. Almaas bryr jeg meg ikke det spor om, for å være ærlig.
Gjest synseren Skrevet 3. mars 2007 #15 Skrevet 3. mars 2007 Synes det var et godt valg. Linn Skåber er morsom. Det blir sikkert vanskelig for henne å ta over etter Anne Cat., men hun må finne sin egen stil. Tror dette kommer til å bli moro jeg.
Gjest Primula Skrevet 3. mars 2007 #16 Skrevet 3. mars 2007 Huff, har ikke helt sansen for Skåber jeg heller. Synes hun er slitsom. Men vi får se. Selv hadde jeg håpet på Pernille Sørensen. Hun er morsom!
Dalila Skrevet 3. mars 2007 #17 Skrevet 3. mars 2007 Har prøvd å se på programmet til Linn Skåber, men jeg blir liksom bare pinlig berørt?.... De er jo helt vidt forskjellige typer, og jeg hadde helst sett at Anne Kat fortsatte, men vil nok følge med likevel.
Susannah Skrevet 3. mars 2007 #18 Skrevet 3. mars 2007 Er litt skeptisk, men figuren hun har gjort i Hjerte til hjerte er jo utrolig overdrevet, så hvis hun finner frem humoren hun har vist tidligere kan det blir bra. Men ville ikke vært i hennes sko, alle fredags-tv-titterne som kritiske dommere! Inkludert oss
Gjest Gjest 1 Skrevet 3. mars 2007 #19 Skrevet 3. mars 2007 Vel, vel. Det er på tide å bytte ut Anne Kath. før en går lei av henne, det er jo så. Jeg er ikke helt sikker på hva jeg synes om Linn Skåber. Foreløpig har jeg inntrykk av henne som litt vulgær på en rølpete måte og ikke så analytisk og særegen som for eksempel Hærland. Det blir urettferdig overfor Skåber å sammenlikne henne med forgjengeren og det er fint at hun er blid. Hun virker mer vimsete enn Anne-Kath.
Gjest *Tara* Skrevet 3. mars 2007 #20 Skrevet 3. mars 2007 Har overhodet ikke sans for Skåber - og jeg kan ikke se for meg at hun har noe å tilføre Nytt på Nytt. Det er Anne Kath som drar programmet opp - hun er genial i så måte. Hun har en blanding av humor, intelligens og en smule sjenanse som gjør henne så utrolig god. Hun er ikke tilgjort slik som Skåber - som gjør alt for å være morsom .. da blir det påtatt og unaturlig - og langt fra morsomt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå