Gjest Tweek Skrevet 2. mars 2007 #1 Skrevet 2. mars 2007 Jeg ser på hm sine sider og det er jo ikke forkjell mellom dem, de er jo like lange osv.
Mischa Skrevet 2. mars 2007 #2 Skrevet 2. mars 2007 Jeg ser på hm sine sider og det er jo ikke forkjell mellom dem, de er jo like lange osv. ← Skal ikke si noe helt sikkert, men er mulig tights er tykkere.. (det ser man ofte på prisen)
Gjest Tweek Skrevet 2. mars 2007 #3 Skrevet 2. mars 2007 ok, jeg bestilte noe engang som skulle slutte midt på l eggen, men den var jo lengere en beina mine og jeg har lange bein.. Men jeg bestilte klær på hm for 900 kr uups. En ting til, hvorfor har de ingen farger som kler meg på hm nå? De har sånn syke farger som rosarødoransje som gjør at jeg får vondt i øynene av å se på fargen!
Gjest Frøken Titt Skrevet 3. mars 2007 #4 Skrevet 3. mars 2007 (endret) tights er som stilongs uten "føtter". Leggings er "sokker" uten fot man har på seg nede ved ankelen. Endret 3. mars 2007 av Frøken Titt
Gjest Frøken Titt Skrevet 3. mars 2007 #5 Skrevet 3. mars 2007 ok, jeg bestilte noe engang som skulle slutte midt på l eggen, men den var jo lengere en beina mine og jeg har lange bein.. ← Ja, da har du bestilt leggings da? Som det her? http://www.morehousefarm.com/KnittingKits/Socks/Leggings.jpg
Mischa Skrevet 3. mars 2007 #6 Skrevet 3. mars 2007 Mange som kaller cropped tights for leggings (hvertfall min erfaring fra butikk.. at mange spør etter leggings men mener cropped -> altså tights som slutter midt på leggen)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå